dagen idag började inte som den igår

         2009-02-22 @ 12:36:23 / Allmänt
Stå på jobbet en söndag är inte alltid det roligaste!
Speciellt inte efter natten jag haft inte sovit en blund
men det är också bara en reminder om att livet kan ändras på bara en sekund
men orkar inte ta upp det nu .

Hittade ett test där man genom att klicka på de bilder man tycker bäst om
kan få veta vilken inredningsstil man har.
haha inte för att jag kan nått om det men det tog iaf 3 min och göra och det är
bara att börja räkna ner!

Klicka på biiiilden!

Och om du gör testet, kasta en kommentar och säg vad du blev!
annars måste jag tyvärr kasta en voodo på dig

Jag blev ju ----->
 


INTERNATIONAL CHIC

Not so long ago, the craze for ethnic-style interiors was ubiquitous. Maybe you embraced it, or maybe eschewed it, but anyway, you've moved on since then. Your home still reflects a passion for travel and an appreciation for other cultures without seeking to mimic or patronise. Classic, or even quite anonymous, pieces of furniture sit alongside unique pieces from far-flung places across the globe.

Till alla IKEA Lovers

http://ikeahacker.blogspot.com/


Kommentarer

Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0