crazy

         2009-02-24 @ 00:05:40 / Allmänt
FAN
de e mycket som händer nu
och det är så jobbigt att hålla en glad min jämt
tänk om man bara skulle vilja att alla såg att man var ledsen då

Händer saker omkring en hela tiden jue
sen ska man till jobbet och hålla god min och försöka
va glad och göra alla andra nöjda
Sälja, Service blaaaablaaaaaaablaaaaa

Nu e jag bara bitter men gitt vem bryr sig
ibland ere så att life sucks!

idag hade jag en dröm som jag aldrig drömt!
fast jag har tänkt på det in real life.

Min lillebror fyller 18 år på torsdag
hoppas att det blir den bästa dagen in his life!

skulle ni se mig nu skulle ni undra va som händer för yes jag gråter
kan va för att jag lyssnar på



- I know that it hasn't been perfect.
But every second was worth it.
Don't give me your reasons, don't tell me you're leaving.
Let's not do goodbyes cause my heart can't take it.

So if you have to hurt me, do it gently.
And let me down easy.


och den just nu stämmer in jävligt mykke men också för att det strömmar sjukt mykke känslor i kroppen
en klump som bara är där och vaad jag än gör så sitter den bara där!

men back to topic
inte för så länge sen kollade jag på Roys 1 års dag
och undra hur allt va på den tiden

På den videon är det hela släkten

Mamma Pappa
Jag Roy

och mina andra två äldre större halvbröder
Stefan och Peter.

Stefan händer det att jag träffar och det är så jävla kul för han verkar va exakt som mig
 men Peter  är det 18 år sen jag träffade på torsdag
asså 18 ååår!!!
Det är hela min lille brors uppväxt

jag drömde att jag va på nått stort huvudkvarter för jag vet att han jobbar i militären
jag sökte efter hans namn och de sa vänta här
jag kollade överallt men såg honom inte
sen såg jag honom komma där och han såg exakt ut som Peter min bror
jag sett på bilder och film och jag började gråta och jag vaknade
och nu fäller jag också en tår.

Pallar inte ringa eller snacka med nån och tänker på  o radera allt ja skrivit för de va bara skönt o skriva



men fukk it

Lyckan är en dröm och lidandet verklighet.



Kommentarer
BJERNHAGEN säger:
      2009-02-24 kl 01:32:08


lust att bedöma min sång? :)

in på min blogg och lämna en kommentar!

Anonym säger:
      2009-02-24 kl 22:20:03


söt du är :(

somehjumz säger:
      2012-10-16 kl 08:49:18


Ohoyihiyul tenujowuv, qacagup eqojijape, ludek izuwimasi pek toyubi, vota enohuyiy!


   BLOGG: http://www.azaputa.com

Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0