Congratz!

         2009-02-28 @ 18:12:19 / Allmänt


Jooni fyller 31 år idag!
Så Grattis till dig tråkigt att jag inte kan va där och fiira
men kommer ju om 2 weeks tror ja de e : )!!


Ikväll fortsätter vi på festen som vi hade i torsdags då bror fyllde 18 år!
eller nej han fyllde ju i onsdags men de va då vi tog ut lillskiten
Jag köpte ett fläsh kort haha och växlade lite riksdaler till valören 50 lappar
Men vi va på platåå och körde lite fläsh fläsh
och ikväll blir det att fortsätta festen







 




gooootta bounce!






peace



Kommentarer
Sabina säger:
      2009-03-03 kl 19:49:20


Klart att det blev en superduper kusse fest det var ju jag som styrde upp det och då blir det alltid lyckat vet du väl?


Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0