boooooring!

         2009-02-06 @ 12:00:57 / Allmänt
Tjuus!
Tänk om tråkigt kunde heta roligt fan va roligt allt hade vart då?!
Nu står jag på jobbet och sålde precis en dator till en kvinna och hon blev ju jätte glad!
och det var ju kul eftersom hon gjorde mig glad men nu 5 min efter har ja tråkigt igen

Är det någon mer än jag som har tråkigt ibland eller ?
Allt just nu bara virvlar omkring i cirklar och är just the same!
Jag är verkligen inte den som e den som behöver det eller kan ha det.
i need som action!!!

Åkte förut omkring i hela Sverige i 1,5 år och jobbade för KUKtelenor först sen TRE
men fanns det en dag lik en annan?

NEJ!!!!!

ena dagen stå på nordstan i götet och kränga sen mitt i sthlm och bara leva fast life. Jag e nog den som e den.
För när man blickar tillbaka va det så jävla kul, men ibland så funkar inte det livet o köra så jävla länge
men de sjukt va mycket cash man tjänade varje månad asså
Det var ju mitt första jobb så jag trodde ju de va normalt att tjäna 25000 EFTER skatt
eftersom vi bara festade och bara gled och hade skitkul. 25000 efter skatt nu hahahha det finns inte!!!

men ibland tär det på en att stå i en liten butik och göra alla andra glada förutom mig själv. För folk i linköping är så JÄVLA TORRA!!!

Men lack va ska man gööra kanske bara en fas vi är ju ändå inte i vinter depressen och den e ganska svår att komma upp ifrån haha.

Det är mycket som är svårt nu , men det gäller bara att hålla huvudet högt
och hoppas att det finns en dag då  det händer.
Personer skäms för att be om hjälp, men när det skadar oss andra så fuck it det räcker.




bye måste jobba

Kommentarer

Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0