090210

         2009-02-10 @ 00:23:45 / Allmänt
Hej bloggen!

Nu tänkte jag berätta om en HORA som jämt och ständigt fuckar upp mig så det är helt sjukt.
Jag har lagt ner hur mycket pengar som hellst för att få detta fukking förhållande vi har till varandra och funka.
Ibland gör hon mig glad men nu mer på sistone så pajjar bara en massa saker och tid och energi går till spillo

Jo jag snackar om Bettan min fukking jävla biiiiiiiiiiiil jävel!

Som sagt så va jag ju besiktning idag och det betyder väl aaaaaaaaaaaaatt dem ska kolla vad det är för fel!!!
och inte ge mig GODKÄNT i protokollet.
Men neeej jag sätter mig i bilen efter att ha vart hos Pishe och hämtar Sherwan från jobbet

VAD HÄNDER DÅ??????

Jooooo Kopplingen på bilen funkar inte och det går inte växla.
låt mig visa





 

Är jag arg

NEJ, mycket förstående och lugn
gonatt

Kommentarer

Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0