090209

         2009-02-09 @ 12:45:51 / Allmänt
nu är det ändrat lite i designen!
bara lite change på headern sen tror ja fan vi är på gång igen

Nu blev ja hungrig igen fan ja tror jag e med barn
om en timme ska jag OMbesikta kukbilen
förra gången hade den baaaara 5 fel.
Men nu är det fixat blir så less att älsklingen ska strula hela tiden
så mycket pengar jag lagt på det ludret känns som jag skulle kunna köra en merca ist
men jag ska sälja den till någon stackare sen blir det en skön golf tror ja!



älskar mitt halsband som jag fick av malin på min födelsedag

thomas säääääääääääbo



peace

Kommentarer

Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0