inflyttingsklappar : ) !

         2009-12-16 @ 00:57:32 / Allmänt




Klockan är alldeles för mycket för att lägga ner en massa tid på att göra er kväll till maximal njutning!
men det kommer en update och den kommer när jag har avstressat min stress och lägenheten är tamam!
Just nu är det fortfarande 4 flyttcartoons FULLA med kläder som jag inte vet hur de ska placeras. Men den tiden den sorgen!

Annars kan jag dela av mig min glädje av flyttklappar jag fått : )!

Den första kom från min faster och morbor aka Gudfar , En Rice cooker! klockrent en riktig blatte äger en riskokare! Ska bara lära mig hur man gör men det ska nog kunna ordnas.

Numero deu kommer från Fisken aka Elvis och är en vattenkokare! Ett måste till vårt dagsbehov av LYX Nescafe mellanrost haha

Nummer 3 sist men inte minst (hoppas det kommer fler kanske, eller ? ) är från merw aka Sherwan och är 3 st döskallar som jag önskat mig som man stoppar in små ljus i så det blir lite fläsh, najs som fan!

TACK TACK TACK !

Gonatt


Kommentarer
softic säger:
      2009-12-16 kl 06:31:42


jag säger som roy... "Nu väntar jag bara på den dära extra nyckeln så jag kan sleepa i stan efter sena utgångar eller dra hem some folks för lite parteey!"

Jeff säger:
      2009-12-16 kl 07:16:17


Riskokaren va från mig också ha.. ja betala halva =P.. haha men om ma vill köpa mer klappar?.. har du några önske mål elelr ?..ja kan köpa Toapapper till dig, lambi black !


Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0