Idol Erik, Gjorde han inte sexination med Tove?!

         2009-12-12 @ 11:59:19 / Allmänt

Jag missade Idol igår då jag körde en FIFA Turnering som började bra men slutade desto sämre!
Mina kära vänner Softic och David gick ju självklart vidare jaaaaaaaaaa jäättekul för er! Jag bjöd in dem till
evenemanget och jag åker ur haha men va gör man lifes a biatch sometimes. I lokaltidnignen imorse fick man läsa

"Eftersom vi fick ett avhopp i slutspelet så fick 2:orna i respektive grupp spela om en plats. Det ena laget bestående av Denis Softic och Filip Jakobsson slog Andy Karlsson och inhopparen Thor i en match som avgjordes efter 7 straffomgångar. Denis och Filip fick sedan slåss om 1 plats...
Denis visade världsklass när han slog Filip med 3-0 i ett klassiskt Real-Roma möte."

Grattis bror svider och erkänna det men tydligen kan det vara så att du är bättre än mig(NOT)
Turneringen fortsätter på Strandgatan från 17 och frammåt! Så BE THERE





Men om vi bäääk tillbaks to redline så Vann ju Erik och han sjöng ju låten tusen ggr bättre!
Men vem faaaaaaaaaaaaaan bryr sig för ettan går det ju knappast bra för ändå. Förutom min
wifey Agnes som det går sjukt bra för! Men där har ju faktiskt jag ett finger med i spelet då det
är en av mina boys som proddat en låt eller två ;) Calle tycker jag e fett skön och har mäktig röst så jag tror
han trillade på tampongen med flit för att Erik skulle vinna för han skulle nog aldrig passa in med det keffa Idol soundet
dem skapar fram ändå !

Men eftersom jag inte såg finalen på tv igår så finns det ju överallt i cyberrymden men det roligaste va när jag såg på nåns blogg
- Tycker ni inte de va pinsamt när hans tjej kom upp på scen och inte gick ner

Jag tänkte bara VILKEN JÄVLA TJEJ?!

Hittade efter ett tag klippet däruppe men inte hela versionen när han är på scen o sjunger o hon kommer , har nån den ellläää ?
Det finns till och med en grupp som dem skapat om det men det är ju bara avundsjuka biatches.

Men jag fattar fortfarande inte nånting. Erik har tjej ?

HAN TOG JU FAN TOVES OSKULD OCH KNULLADE HENNE ÄNDA FRAM TILL FINALEN ?

Det är iaf vad Tove sa till mig ....


Kommentarer
Keff säger:
      2010-01-03 kl 00:40:47


asså jag bara tänkte att om du har hittat på det där så är det jävligt elakt. hur fan tror du i sånt fall att det känns för erik och hans flickvän. men om det nu är sant, kanske han inte vill att massa folk snackar massa om det, kanske sprider falska rykten.


Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0