Nakna Juice Baren!

         2009-08-15 @ 12:07:34 / Allmänt
Sååå sjukt trött idag faktiskt
utan sömn blir man fan dum i huvvet

2 koppar kaffe, koffein tablett fungerar inte idag

skulle ju kunna ta en efedrin men knark på jobbet är inte tillåtet!

Men då kom jag på att Grabbarna grus borde ju kunna koka ihop något så det blev

en

BERRY ENERGIZER

innehållandes

Färskpressad apelsin, jordgubb, blåbär,hallon ,
 mango + Energy kick ( Sibirisk gingseng, bipollen**,ginkgo biloba, grönt te )


Madde har iaf blivit piggare huvudvärken är borta och hon känner sig pigg ända från tårna
och de fan sant jag börjar känna mig lite klarare i huvvet haha gött!

Men egentligen vafan ska man tro efter alla dessa naturliga drugs i en shake så
hade jag gått dit och klagat haha











Sjukt god för övrigt!

kommer ett inlägg om kusin Jeff också väntar bara på bilder : )

Alla som läser bloggen får rabbat hos Naked Juice Bar
nämn stevieee.blogg.se

eller hur johan ; )

Kommentarer
Emelie säger:
      2009-08-15 kl 15:18:44


ser sjukt gott ut.. hmm man kanske borde dit o testa o se om jag blir nåt piggare :P


Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0