NAKED JUICE BAR CITYTERMINALEN

         2009-08-25 @ 14:06:46 / Allmänt

Idag har Naked Juice Bar sin öppningsdag på CITYTERMINALEN

och det ägs av min kära vän Zaid och ingen mindre än min BROR Jeffrey


Det kommer bli så sjukt jävla bra och jag önskar er ALL LYCKA I VÄRLDEN


Jeffrey hade innan det här varit arbetslös ett braa tag
efter att jobbat på ett företag ganska länge

Jag kommer ihåg när jag va det bara 1 månad och det va kaaaos
men Jeff va det ett ganska bra tag längre än mig och jag förstår den frustration man måste ha kännt.


Så därför är jag så sjuukt glad över att han tar tag i kragen och startar ett eget fucking bolag!

Jag älskar när det går bra för mina nära och kära och speciellt de som

Jag håller närmast om hjärtat : ) !
 

Jag va ju i Sthlm igår haha och skulle visa mina kollegor deras ställe

Så när jag kom dit stog ju Jeff där så det blev lite galet hahaha eftersom han inte vet att vi alla kommer idag


Sherwan, Denis, Jag och Chirak

haha blev lite galet för han ba ja hoppas du kommer imorn och ja ba eru dum elle jag jobbar

Men jag har tagit ledigt och vi ska kasta en såndär surprise på honom

Sitter på tåget nu så får hoppas han inte hoppar in på bloggen nu

bilder från igår





Thats all folks


Idag är det första dagen
på resten av ditt nya liv bror
ta vara på det !

Jesu Pitay


Kommentarer
Anonym säger:
      2009-08-25 kl 15:03:40


Gahaaaa!!!!! Jag ÄLSKAR Naked Juice Bar. Gud va kul! GRATTIS GRATTIS GRATTIS! Här har dom ett fan och regelbunden kund :o)

ZaiiiD säger:
      2009-09-03 kl 11:14:11


Tack för allt steviee..!! Det var underbart att se er här..!! Det var dagens bästa överrskning..!!

peace..love..fred..kärlek allt..=)

KEFF nej JEFF säger:
      2009-09-03 kl 21:58:51


Tjoooooo Jeff häraa!



Ville då börja med att tacka alla som kom till öppningen, och ni andra som inte kom eller hörde av sig.....får komma en annan dag helt enkelt :D..



Ja du steve du gjorde en supriseeee som vanligt då! hahan de va najs att ni va där allihoppaa! :D



och till sist men inte minst så har vi en ny Soppa i Naked Juice Bar som ni måste testa, Curry paprika bön soppa! smakar bättre än va det låter...



Mvh



Naked Juice Bar CityTerminalen och jeff..


Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0