mango maniaaa, dessie din jääävel unlocka din blogg !

         2009-08-14 @ 17:58:19 / Allmänt
ståååått själv och jobbat sen klockan feeem och vilket väääder de vart idag!
Alltid lika kul och jobba då

haha hade precis en kund och va så sugen på
Naked juice bar
så bad kunden ta denna lapp till johan där borta 

 

hahaha och vad kommer kunden tillbaka med hahhaa så jävla störd!!!



+ att jag fick min juice såklart

men så booring alltid sista timmen ger jag mig ut i bloggvärlden
och dagens mest IRRI är att

desireenilsson.blogg.se
har gått och skaffat lösenord utan att ge det till mig
hur är det möjligt haha!

Så ge mig lösenordet!!!!!



Kommentarer
Anonym säger:
      2009-08-14 kl 19:05:11


hon hafr inte lösen, det ser ut så när man har blivit avstängd . ohn blev avstängd för nått ohn skrev om kissie tror jag

softic säger:
      2009-08-17 kl 00:32:39


hahahaha swedish breakfast!! fan va det där är min humor


Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0