Make it happen

         2009-08-28 @ 21:46:27 / Allmänt
Ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja JAG SKA UPPDATERA

men inte riktigt än haha ja orkar inte asså
det är min blogg jag väljer när fan jag skriver
men jag förstår att det är frustrerande eftersom det är tungaste bloggen
här i linköping och alla vill veta va som händer men sluta tjata haha



ohh Noel baba blir bara större och större och man hinner inte riktigt med 
men han ser ut och må bra iaf <3

Har du 2 mynt så köp inte 2 bröd,
utan bröd för den ena och blommor för den andra,
Brödet för att överleva,
och blommorna för att ha något att leva för.


Kommentarer

Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0