Få tusentals av dina önskningar uppfyllda

         2009-08-12 @ 23:42:44 / Allmänt


Den här bilden togs i Tucson, Arizona, under ett meteorregn när kometen Temple-Tuttle passerade solen 2001.

Fan va sick nu får man ju önska sig saker hela tiden , mitt liv kommer va så flääsh efter alla dessa stjärnor
jag ska önska på inatt haha!

Nätterna mellan den 10 och 14 augusti kan du se den årligen återkommande meteorsvärmen Perseiderna dra förbi. Och i natt – natten mellan den 12 och 13 augusti – har den sitt maximum.

Så ut med sovsäcken och lägg dig på något fält och fukka ur med önskningarna

clicka here



Kommentarer
Sara säger:
      2009-08-12 kl 23:47:41


Cool bild! Kom ihåg att inte berätta för någon vad du önskar dig dock! Då slår dom inte in. :P


   BLOGG: http://curly.devote.se

Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0