vinst!

         2008-09-17 @ 14:08:49 / Allmänt


spelade igår en tusing på INTER och LIVERPOOL
och det gav en riktigt skön utdelning på SEK 4,390.91
och mycket har man att tacka ZLATAN för det. 2 geniala passningar haha!


och denis softic skulle jag vilja dela ut en riktigt tung högerswing!
för det första la han öga på mina matcher och sa jag kommer förlora på dem, inter vinner men inte liverpool
och efter 24 sms sket jag i att han sa satsa allt du har på ROMA OCH CHEALSE (roma förlora med 1-2)
så det skulle kunnat kosta mig nån miljon där.

Men jag vann och en riktigt skön känsla där!
blir nog bayern och arsenal ikväll med en dubbel

annars tar ni denis tips med

Mora, elfsborg, porto och bayern!

glöm inte att satsa allt ni har hahhaa

jobb väntar, life!






höj volymen och njut av musiken!
för det var här du hörde den först



Kommentarer
Sofia säger:
      2008-09-18 kl 13:04:02


Sv: nejnej glöm det :P

Astronauten säger:
      2008-09-18 kl 18:48:38


Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och RÖSTA på mig och LÄNKA till mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en mobiltelefon när du röstar :)


Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0