im NOT pop, im HIPHOP!

         2008-09-14 @ 19:15:55 / Allmänt
craaaaaaazy

Jag kan bara inte sluta lyssna på Lazee
för det är så jävla tung musik som det bara går!
och varför jag gillar det är för att jag lyssnade på honom och träffade honom med iSh och Gerald
när han var unknown in the mediaa and look at it know!
lägger in nått om det sen
men

Blir det tyngre än så så spräcks högtalarna!
Jag sitter och skriver bloggen och har världens högsta ljud på
och bara ler och njuter av hur skönt lazee lizzel rappar och vilket flow
och vilja jääävla beats my män iSh gör!



Där har ni han MR TWO STRIPES
( http://www.2stripesmusic.com/ )
Eshraque "Ishi" Mughal
 
som producerat dom tyyngasta låtarna
som

PETTER



BEYONCE




förstååååååååru han har proddat miss upgrade u!
sen fuuullt med artister som agnes , darin, million styyles, loon, salem al fakir, dhani, hani
snart kommer miss britney spears på listan and the list is papers from done!

Varför jag gillar allt iSh gör haha är väl för man känner honom
och allt verkligen är tuuungaste tyngaste!!!

sen får vi inte glömma



______________

aja back to tomorrow and step back 2 days
and that will be igår!


ringde sherwan my määän igår och tänkte styra upp en liten reunion eftersom han alltid är och kampar i skogen
så igår efter jobbet satte vi oss på bussen sne på stev es för att ta en BÄÄRS!
sen ringde vi denis softic som man bara vill slå sönder ibland aaa fattar du det eller?
så jäääääääääääääävla långsam människa man ringer honom han säger han ska komma vi väntar 40 min ringer för att fråga
vart han är tror ni inte han säger han soooooooooover

och han undrar varför vi inte ringer snubben längre haha
men han har börjat gå i skolan nu så kan inte bli arg på honom.

aja sen stack vi till platens tog nån BÄRS till och började prata lite eller nej spelade blackjack gjorde vi, jag vann 100 kr YES i did!
så kvällen var bara till att fukka ur!

roligaste var nog när sherwan drog till ba fan vi går inte ut på ett tag sen nästa gång vi går ut tar vi med oss 2000 var hahahhahaha
aja jag skulle ju jobba imorn alltså idag så jag kollade på klockan hela tiden men sen var det ganska skön musik snubben såg att jag hade min 2stripe tshirt på mig så han började spela lite lazee låtar för att imponera sådär men DJ PÅ PLATENS DU SUUUUUUUGER

ni som inte är så musikaliska hör nog inte hur han byter låtar i helt otakt och kör en hiphop låt sen byter genre som en idiot!








haha nu när jag la upp bilden kom ja på att jag gjord elite reklam för MR Tjiiaaa lite här o var


korv-vagnen



plazaa när merw plockar fram en trippling!!!



haha men det var en helt okej kväll ändå, kul att vi kunde umgås alla vi tre
även kanske att denis trängde sig på lite hahahhaha :P
 kvällen slutade iaf med att sherwan fixade en black taxi , han kan de där asså 40 kr till skäggetorp va itne dåligt asså!

men nu kom världens bästa tjej som en överaskning i kinderägget  så tänkte avsluuuuuta!

 







I LOVE THE LIFE THAT I LIVE AND LIVE THE LIFE THAT I LOVE!



Kommentarer
malin säger:
      2008-09-16 kl 13:06:09


bara så alla vet så tog det två timmar för steve att skriva det här inlägget. puss :)

steVe säger:
      2008-09-16 kl 15:16:25


det är för att jag lägger ner sån tid och kärlek i mina inlägg, om nån såg hur det såg ut eller låter i högtalarna när jag skriver ner min poesi skulle dem förstå!

Kungen säger:
      2009-05-24 kl 09:36:51


Alltså seriöst mannen allvarligt du får ju kolla upp det du skriver lite...Ishi har inte producerat någon låt med Beyonce....han har gjort en keff remix av låten.....det är en jävla skillnad..jag förstår att han är din Idol så du kanske skulle ändra 2stipes till 2 stripes så han fortfarande vill hänga med dig..


Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0