Youm Wara Youm

         2008-11-04 @ 09:52:34 / Allmänt
sitter hemma och väntar in min busstur.
köpte busskort igår så det känns jävligt seriöst
åt hamburgare till frukost de kändes sådär haha

men igår ringde Sabina med väääärldens roligaste nyhet
kommer bli så jävla grymt men de e ju ett tag kvar men
den som väntar jaa han väntar !





nu måste ja skynda mig
och det är 7 mån med ääälskling : )








höj volymen och visa att du älskar arab musik haha
____

hittade precis en bild med kusin jeff
gaalet tunga här


Kommentarer
shanaz säger:
      2008-11-07 kl 12:53:49


ja lääängtar..


Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0