visby visby visby!

         2008-03-10 @ 18:09:21 / Allmänt
and i love it!
helt jävla sick ändå att det var 4 mån sen jag var här sist!
Det va då Sabbe fyllde år och nu var det besök på Visby för då fyllde Jooni år!
fan va tiden går snabbt när man har "roligt" bara jobbat en massa fifan!
men på visby asså jag gör jackshit men trivs som fan ändå!
umgås med joni och sabina och om man har tur så träffar man på lilla filuren LINN :D:D
Visby är en ort för sig tror jag folket är jävligt enkla lixom och om nått annat älskar jag och glida runt på
hamnplan och leka att jag är en viktig människa !

Flög hit i fredags kl 19 och va fraaaaaamme 19´30 de fan helt stört egetnligen att visby är ju bara en halvtimma ifrån lkpg me flyyge! landade åkte ner tillhamnplan för att sen igen hämta geraldo som kom med sthlm flyget för att sen hämta fam Lantra som kom med båten så en chaffis har jag vart hela den dagen chillade lite tills jon slutade jobbe så de va ganska luuugnt sen på lördag var det fest för hela slanten! middag och oj så gott det var
toast med skagenröra sen oxfilé med potato och panacootish!
jävligt kul var det iaf sabina kunde ju inte fukka ur rejält eftersom hon går på haltmowde eftersom hon opererat foten men om det var nån som stog för hennes fylla så var det Jon som firade sin fest ända in i kaklet haha!

Nu står sabbe och håller på med sina bröloppsinbjudningar haha det går inte som smör i solsken direkt



Skönt att avklarat helgen och veta att man är leeeedig hela dena vecka för o jobba lör sön igen så de gött!

grabbarna från Thailand har också kommit hem!

image309

Har bara träffat Strasse min käääääääära vän än sålänge!
men det var jäävligt upppiggande, efter 3 mån sågs vi igen på stan och vilka smajl vi delade
kändes fett sjukt ändå men ändå inte kändes som vi träffades igår haha men så jääääävla skön
att gubben är hemma äntligen! Det firade vi med att ta en pasta på milano med merw och deenise!

haha jag kan inte sluta garva åt en konversation jag hittade på facebook mellan denis och nån tjej hahahha

********  wrote
at 10:33am on February 28th, 2008

hej denis jo d bara braa här...

vad gör du nu förtiden? längesen man såg dig...

Denis Softic wrote
at 5:11pm on February 28th, 2008

jag jobbar i ikano huset... jag jobbar i varenda affär där, som tjuv. så om du behöver nått säg till. vad gör du själv?



hahhahahahaahhaha

nu blir det lite pics sen ska jag leka med linnan!

  

 

image315

 

  

Och här har vi linnan som lagar käket!

image321





Vi lever alla under samma himmel. Men alla har inte samma horisont !

Kommentarer

Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0