juust be yourself!

         2008-03-12 @ 12:56:12 / Allmänt


image322

Gå inte sönder i strävan efter att bli någon du inte är.
Ditt liv är här och nu. Ditt liv är vad som låter dig se en ny dag efter varje soluppgång.
Ditt liv är vad som oavbrutet pulserar i din bröstkorg. Det är så det alltid har varit och alltid kommer att vara.
Du kan inte förändra ditt hjärtas takt, men dess takt kan förändra dig.
Satsa på att bli den du vill bli, den du är menad att vara, i stället för att försöka bli som personen vid din sida.
Du är unik, så gå inte sönder. Ditt liv är idag.

Idag är ingen sol so then i makin my own!
För idag ska jag prata om nytt jobb och önskar all lycka till mig!
För det gjorde till och med han som körde min taxi igår : )

Kommentarer

Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0