ÄNTLIGEN HEMMA !

         2008-01-23 @ 02:20:04 / Allmänt

Hey ey ey!
Fan de börjar bli jobbigt o skriva blogg , folk tror man pallar sitta o skriva hela tiden
som denis faaan skriv blogg så ja har o läsa lite haha som om han inte vet vad som händer för om de händer så är han ju alltid med faaaaaaaaaan va stört exakt nu asså exakt nu får jag meddelande på msn

il genio säger:

bloggar du lr

Ni som inte känner Denis Softic haha ja lovar mycket sjuk människa men han får mig att må bra för jag känner mig alltid över honom så det är bra att ha honom i mitt sällskap aja
Att komma hem har vart så jäääääävla skönt inte längtat hem så mcyket som ja gjort dessa dagar som nu innan ledigheten, Jobbet har verkligen gått bajs herregud men de e sådär ibland får man bara acceptera att vi stjärnor ocå kan hamna i svackor och det är väl va man e i just nu kanske :P

lägger upp lite jobb liv



  

 
Vi börjar med födelsedagen den 6e januari asså jag har aldriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig haft så kul som ja hade då fyfan vilken bra jävla dag !!!! okej säkert roligare nångång men inget ja minns direkt elle joo skitsamma de va kuuul som fan asså aaaaaaaaaaaaalla va där förutom denis då som ruttnade i forna jugoslavien men annars alla mina polare och de va så jävla perfekt från första minut till sista sekund! Strasse kavve o elvis va ju i thailand oxå kom ja på men iaf

Sabina med familjen kom :D:D  Jeff och Gerald kom som en överassking :D:D Sen

Hagi , Sevak , Chirak , Pishe , Sherwan , Olof , John och Khedder
och sen Joya min kusse oxå kom ja på nu vi va fna ett gäng asså
men de va så perfekt allt mammsen hade lagat mat , ja hade fixat drickan och vi alla bara snacka och chilla
och de va fan länge sen alla vi sågs . Sen stack vi ut till Platå och fuuuukkade ur som vanligt som bara vi kan . Är man ute med Sabina då kan det inte sluta med att man inte är bakis dan efter hahaha! Sabbe blyga inte på att ta in en champagneflaska och efter den tror ja det urarta ännu mer haha! men kuuuul var det iaf , hade nog ett smajl hela kvällen lång vi dansa allihoppa och aaa allt va helt enkelt perfekt

men ja lägger upp lite bilder då !

Hela Gänget

image260

  
Mom and " Sis " , Welcome to B-Day , Cuz gang

image264
Vi som fukkar ur när det gäller

  


Alla hungriga grabbar och sen tog shoten slut så vi gjorde en liten turskish variant!

image269

La Familia 

 

  



Ute på platå baaaara kärlek !
Helt sjukt va glad ja blir när ja ser alla dem här bilderna
Hur många människor man har omkring sig som man verkligen älskar
och gör allt för!
Kolla bara merw som gör en hälsning till Softic genom att använda hans grej
" jiddra inte med mig, jag vill inte sikta på dig imorgon med en sniper "
hahaha kolla killen bakom som är arg för han snor denis grej

vi fortsätter flippa!

 


Vi avslutar kvällen med att det va snö ute och de va fan nästan de bästa som hände haha de va så vackert :P

  

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej nu får det räcka med en massa bilder haha fan !

Back to the lyric

and back in lkpg kära linköping. De så skönt o komma hem ibland och bara slappna av ingen stress inte nåra måsten utan bara chilla järnet med sina polare idag va en sån typisk steve dag där man först parkerar sen testar lyckan som aldrig resulterar i nån lycka haha men ändå sen fika en sväng med pishe o denis och bara snacka skit sen stack vi hem till mig och spela xbox haha och jaaaapp jag har fortfarande bältet kvar i fifa! för denis suuuuuuuuger! Idag har det bara varit en massa garv och det resulterar ju i att man lever längre! Känns konstigt att jag e hemma och inte merw är hemma vart faaan är han joo i lumpen han e den som alltid e kvar när dem andra gått , eftersom han bor här i skägget men de e väl bara o vänja sig men fan jag e ju van vid att jag e borta alla e hemma när jag kommer men nu saknar ja fan lille merw men han har det bra där med disciplins skiten haha!

Ajuste idag hahahaha vi satt hemma hos mig o käka sen vi har grön chili hemma
som är skit stark för dem som inte kan käka sånt . Pishe har redan prövat en annan gång haha så vi lura i Denis men han tog bara en bit om Pishe gjorde hahaha jag har aldrig garvat så mycket hur mycket dem doooooog! helt jävla stört ingen kunde andas , deras läppar blev röda och dem svimmade nästan hahahha mamma blev skit arg på mig för ja gav dem för de farligt säger hon hahha fna va ja garva ska se om ja kan fixa in nån video som ja filma

haha nu funka det här kommer del 1




hahahhahaha Denis o Pishe va helt förstörda deras läppar bränns o kan inte andas o ja vet inte vad hahahhaha

och här i episod 2 kommer mamma och hjälper dem små barnen som tyckte det va så starkt genom att skölja med varmt vatten som gör det ÄNNU värre hahaha

Del 2





men med tanke på om

vi klagar tjock mycket  på att vintern är bara jobbig med all snö som är ett hinder för att ta sig fram och senatt det blir blött när snön smälter och att man blir våt om fötterna eftersom jag vandrar runt i converse
men tänk er när ni var små snorungar, då ville man ju fan inte att en traktor skulle komma och ta bort snön där vi åkte pulka och snowracer
dåååååå ville vi ha huuuuuuuuuuuur mycket snö som helst så kunde man bygga alla hoppen i backen så att man ramla av och slog ut alla mjölktänder !
man vill väl inte ta bort "höjdpunkten" i ett litet barns liv att åka i snön en vacker dag haha!
men jag undrar fan om det kommer finnas snö när jag får en söt liten mulatt ungde ?!

aja shit klockan är snart 3 och jag är galet trött!

GLÖM INTE ATT KOMMA IHÅG ATT INGEN KOMMER IHÅG EN FEGIS

Kommentarer
sandra säger:
      2008-01-30 kl 22:34:50


haha aa du tycker det va? du kan ju skriva till henne på facebook om du vill :P


Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0