Nu kööör vi!

         2008-02-24 @ 23:59:37 / Allmänt
Ledig i helgen och han med ganska mycket ändå :D
Lazee på blue heaven va fliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiippat! Vilket jävla RÖJJ alltså folk har aldrig vart så hyypade förut och läjz är så jävla grym live! Alla grabbar och zaid och jeff va ju som sagt även på besök ! Fredags natten där sen är ganska suddig men rajtan tajtan va det iaf haha! Sen på lördan när ja skulle ner till malmööööööööööö va det fittigaste jag gjort på länge! Satte mig på tåget kl 20´00 och va fett ohypad för ja va så bakis o skulle åka ner till malmö. Tog  taxi hemifrån för att hinna med tåget sen satte jag mig och idioterna har ingen chaufför så vi rullade inte förrens 22.30 så ja kom fraaaaaaaaaaaaaaaaam 02´20 typ ville typ hänga mig eller nått!

image297

aja

Nu sitter jag här med robba bobba och chefen i en mysig liten stuga på ULLARED

image296

och vi ska fukka uuuuuuur på SVERIGES BÄSTA LOCATION
men dem säger att vi inte ska känna nån säljpress alls eftersom det är andra veckan 3 står här i ullared för
nu kommer aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaldrig telenor mer stå där :D:D
men de klart man inte känner nån press eftersom emil drog 18 st förra måndagen innan löning!
men de ska nog gå galant : ) !




NU FAN KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR VI!

Kommentarer

Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0