JÄVLA GÄVLE!

         2008-02-07 @ 23:49:18 / Allmänt
Om man bor i gävle har jag fan ingen aning om man vet va livet innebär!
om man ens känner att bortom dimhöljet finns det grönare gräs
det ända bra hittils här uppe i snöiga skit jävle är att dem har god pasta överallt!

Januari va en måndad som va helt enkelt pinsam jobbmässigt!
riktigt jävla dålig inställning till jobbet och dåliga resultat som resulterade
att bossen fukkade ur verkligen och sa nästa vecka SKA du sälja så mycket ANNARS
jaa vad annars tänker man då?!

får en rutt i gävle med att kränga på högskolan 3 dar sen ett ica i SÄTRA resten av veckan
men neeeeeeeej och åter neeeeeeeeeej
vi kommer till skolan tar upp grejerna i repan och ringer kontaktpersonen som säger vi är i fel byggnad
och ska vara i lunchbyggnaden och klockan är nu asså 08. fukking 00
vi kittar upp och hon säger men neeeeeej detta öppnar kl 11
Åkte till hotellet o sov en siesta sen tillbaka och tänkte hur fan ska de här gå

obs. DEN SOM FUNDERAR PÅ NY LUR CAAALL ME!

folk kommer som en jävla rush

- nej vi får prata sen jag e hungrig nu
- asså det låter skitbra men jag måste verkligen äta nu
- är det hos er man lämnar dem här lunchkupongerna
- men nej det finns inget bättre än TELIA eran täckning suger

och de bästa av allt är att jag står på en högskola och det finns inte ens snygga brudar
inte så att jag brukar spana efter det på jobbtid eller annars heller men ändå
så fukk gävle ! de roliga va att rushen dog och dem stängde ner byggnaden kl 14 haha helt cp!
ja blev fett lack så dem fixade att vi skulle få stå på ica efter högskolan men de börja inte gälla förrens tisdagen så de va väl hel lögnt men aja de går bättre på jobbet iaf för dem alla 1000 som undrade!



Längtar till sommaren som fan annars för den är ju lixom snart här!
tänk när man kan gå ut från huset i bara jeans och tröja och chilla ner sig på stan sen efter nån månad
ouuuuuft bara jeans och tshirt då kommer alla positiva tankar oxå och nema depressia!

Ja känner på mig redan nu att denna sommar kommer bli den bäääääästa!
4-18 aug åker vi till Kreta elle fan de heter aja iaf till Sevaks hus i grekland som kommer
bli så jääävla skönt sen kommer hem och va häääääääänder då ????

Jooooooooooo

SABINA ska gifta sig med JON

hahahahhaha fan asså blir så jääävla glad bara av att tänka på det
helt jävla underbart och jag tycker det är helt jävla sjukt
sabina sabina och sabina ska gifta sig alltså med ringar och sen aa heta ett svenskt efternamn eller så kanske de jon som får bytta sitt haha men iaf går nog inte fatta men hon ska iaf gifta sig och de kommer bli så jävla gryyyyyyyyymt och jag kommer typ gråta för allt kommer va så jävla fint
och hon kommer va väääääärldens finaste brud i sin klänning och aalla vi kommer va där och vi e på
visby som aaaalltid bara kan va bra och aaa bra bra bra kommer de bli : ) !



och innan det hinner också en massa att hända får man hoppas på men det är en annan femma!
fan alla stör mig på msn så ja kan inte koncentrera mig!

snart kommer strasse hem :D:D!



haha den här bruden e så jävla skön!!!!

Kommentarer

Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0