locash

         2008-12-13 @ 01:39:10 / Allmänt
kan inte sleep asså! hate when it happens
Vinterviken går på tv också haha

va tvungen att google "kan inte sova" haha

Regelbunden motion är i allmänhet bra för sömnen, men undvik att träna ett par timmar innan du ska sova, annars är risken stor att stresshormonerna inte hinner sjunka undan. Se också till att du är lagom mätt när du lägger dig. Hunger aktiverar kroppens stressystem och påverkar sömnen negativt. Å andra sidan håller en stor och fettrik måltid strax före sängdags igång matsmältningen under halva natten.

haha då vet jag svaret jag är alldeles för otränad!
Men trooo mig det kom jag på igår när ja skulle testa kostymen jag hade på Sabinas brölopp



för tre månader sen och dem va för små typ haha!

Mamma ringde förut och sa att de kommit fram till DUBAI då
för hon åkte ju till Sri Lanka ett par dagar före oss alla andra
börjar bli lite smått nervös men vet ändå inte varför.
Kanske för man blivit lite mer vuxnare än när man va där sist och va 17 år
och det blev ju inte världens bästa semester direkt när Tsunami kom och hälsa på
Men öven att jag trodde jag skulle dö och smsa det till hela världen blev jag till slut

18,19,20,21 och 6e januari förhoppningsvis 22: )
haha helt stört va fort tiden går!!
Ångeeeeeeest över att jag har kläder överallt och inte tagit ner packan än för o packa så man slipper stressa sönder.

jobbigt de va o skriva



hockey igår när lhc förlorade mot S-tälje med 1-2 riktigt dåligt!!


ännu en fantastisk skylt



här har vi en riktigt rolig grej som jag inte vågar öppna. kollar ni noga så är det alla olika valörer!
plus 2 st vinna sådär massa pengar i massa år. oddsen säger att jag vinner men jag vågar inte öppna den.
Rädd att ja skulle bli så jävla rik att jag tappar andan och dör. så just nu lever jag på hoppet. ska skrapa den på nyår :)

sålt min kära jacka också : (


den va verkligen jag men det blev en liten diskretare gås ist




jag är inte ens trööööööött och det är sista dan imorn på jobbet innan jag drar iväg på
la semestra!!! skulle va så skönt o få avsluta de här året me världens jävla toppsiffror.
kommer faktiskt sakna och kränga spec det att julruschen inte börjat på riktigt och då hade ja verkligen fukkat ur på systemet!! men aja inte dåligt att ligga på sri lanka och glassa i 35 graders värme i 3 v heller hihi




  

 


maaaaalin


 

hahahhahahahaha

 

hmm?!




faan va kul de va egentligen när ja kollar på en massa bilder haha och lagt upp nu en del oxå wiie
de va riktigt jävla kul asså att bara umgås och fula oss på våran nivå haha sevak me sina jävla lilla al fadji utalanden osv
finns ju 5 milj filmer men de får komma en annan gång. de enda jag inte saknar va att sakna
och det kostade mig bara

 

 




SVERIGES FUCKING BÄSTA STÄLLE!
Om de e nått som e så jävla kul är det att glida förbi alla brats som står i kön och krigar för att komma in.
Men jag ser mig själv som en hedersgäst och står oftast på någon intern lista haha:P

och de bästa me visby är att man gör så snabba caash
hyrde en korvagn i 2 v

sålde som smör i solsken!





nu är klockan halv tre :(
kommer aldrig komma igång imorn juuuuuuuuuuuue nu måste ja sova

avslutar med en googling

nae vilka jävla sug tips!!

peace in da middleeast


hahahahhahaha nej ja måste avsluta med en lilla!!!


Kommentarer
malin säger:
      2008-12-13 kl 18:02:01


haha sluta klaga, det var ju värt varenda öre ;)

jag ljuger aldrig, till o med när jag ljuger, jag ljuger inte säger:
      2008-12-15 kl 01:02:03


hahahaha alltså när han upprepar det han svennen säger. jag dör av garv då! spola fram till det jag ber dig. "ser du..kolla hur den gnistrar på taken"


Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0