flashback!

         2008-12-10 @ 00:22:11 / Allmänt
ouuft va crazy time it is!
jag bara hoppar in på bloggen och fukkar ur 20 över tolv hur craaazy är inte det!
Vet inte riktigt va ja ska skriva men idag var är jävligt tråkig dag på jobbet
sålde 0 jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa sålde 0 hur kul var det
efter ha stått på jobbet 8 h .

Sen kommer det in massa 10 åriga tjejjer som tycker
jag är skit skön haha och inte vill lämna placet
va ska folk tro asså.

nae nu blev ja trött



me weeks ago livin´ the fast life!

skulle på utbildning och fick på på clarion anglais
Sthlms tjooock sköna fina sådär hotell!
självklart har jag platina kort och uppgraderar mig till högsta våningen med najs utsikt.

thanks for flying with hypemowde!

Kommentarer

Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0