andra advent

         2008-12-08 @ 00:09:40 / Allmänt
och ack va fort tiden går!
och är det någon dag ja ska va trött så är det fan idag

Hade va ska man call it
företags fest med alla som jobbar på LEO haha
va ungefär 100 pers tror ja för alla kom inte

men




det va riktigt kul och se alla som jobbar på gallerian, man ser ju oftast bara dem som jobbar på
nedre plan eftersom det är där jag rockar!!

Samlades alla vid rulltrappan 17.30
sen avancerade uppåt där de hade dukat bord
där vi skulle käk och krök.

Man skulle försöka sätta sig så blandat som möjligt för det skulle va bra på något sätt.
sen när man satte sig fanns det papper med sånger och sen blev man uppdelad och skulle göra uppdrag.
maten va riktig keff asså. jag hade inte ätit på hur länge som helt.
och typiskt självklart kändes som att det bara va en massa kaninmat.
sallad här o där, sparris, sån här tunna skinkbitar mimosella elle fan de heter.
PAAAASS!! sa jag bara

Sen en rolig grej så blev jag av alla nominerad till årets LEO : )
7 st fick gå upp på scen och min motivering var att

Steve är en rolig person och hjälper alltid till när det behövs
vi har aldrig sett en svart kille med lila tomtemössa
eller en som har en stor jävla snöflinga runt halsen
och alla hans skyltar som han skriver utanför butiken haha:D



  


  


dåååååååååååå blev ja glad att alla fatta hur skön jag eeee !
haha driver.

men nu kommer de roliga för vi hade en värd såndär joker ni vet
läs inte joker som i kort utan skämtare asså joker på eng get it!!

vi vart 7 st sen direkt han ba tyvärr steve det blir inte du som blir årets leo men här ta en mandarin hahahha
ja fatta inget o satte mig. sen en efter en åkte ut och alla fick priser sen blev vaktmästaren vinnaren ( va han nu gör som e så jävla bra )
 sen sa han att alla skulle ta en paus sålänge hahah och min bordkamrat är syrian och jobbar på wokaway och hahahhaha fyfan han fick damp han ba fan du fick ju inte ens ett pris han e ju fna rasist du va ju den enda svarta där och åkte ut. ja ba neej fan hahahha
han ba skiter i ska fixa de här sen efter vi alla haft paus och chillat lite åker vi upp för rulltrappan igen och
snubben som är jokern ba.


NEJ nu måste jag berätta en sak så börja han svamla om ariska grejer o shit haha o ba jag e inte rasist även om du steve är svart och åkte ut först hahha aalla garva och ja ba whaaat the fuck han ba kom upp på sceen steve haha så jävla pinsamt så fick ja massa priser för han inte skulle tro att jag trodde han va en haater!

3 dvd och 2 partykit


men de va iaf jävligt kul o se alla jävligt fulla alla brudar och mammor på kicks som rocka loss haha
och muuch more

Jag va iaf king on the dancefloor men det va ju inte så svårt uträknat
varför?
haha joo för det var bara en massa svenskar på dansgolvet

mohhahahah



vilken låt tror ni han i blå skjorta dansar till ?

 



fan va fort tiden går när man sitter här och tråkar. dags att sleep!








Kommentarer
... ;) säger:
      2008-12-08 kl 21:39:40


vilken låt dansar han till ? + vad heter han?och det är väl MQ killen ;) ?

... ;) säger:
      2008-12-08 kl 21:39:57


vilken låt dansar han till ? + vad heter han?och det är väl MQ killen ;) ?

Anonym säger:
      2008-12-08 kl 21:46:52


Nice blogg:D

steVe säger:
      2008-12-08 kl 22:46:46


Put your hands up for detroit! ingen aning om va han heter faktiskt jobbar på scorett eller intersport kommer inte ihåg : )

Anna-Lena säger:
      2008-12-10 kl 13:57:44


"finanskris, spendera mera så blir allt bra igen"



skitkul! jag garva ihjäl mig här på jobbet. jag fick sparken eftersom jag har garvat hela dagen, min chef orkade inte mer så han gav mig sparken. men vad gör det, när jag nu kan gå hem tidigare och sitta och garva åt dina fantastiska skyltar.



god jul!


Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0