borta men alltid närvarande!

         2007-09-06 @ 21:08:59 / Allmänt

De va ju ett tag sen man skrev här men som alla andra har man andra saker som kommer i första prioritet än att blogga om vad som händer i mitt hyypade liv! Förstår att ni blir nyfikna av vad jag gör men
sånt är livet!

Sen jag skrev sist har det ju hänt en massa jävla saker känns det som. Jobbat som vanligt och ni som unnar än att det går bra nu kan jag säga att det går faktiskt BRA nu! Fick en ny mobil av företaget för att jag varit topp 5 säljare sen det startade! respeeeeeeeekt bror!

image103
men aja nog om det!

Var i västerår och jobbade och det var jääävligt kul!
ska berätta om en incident eller så kan man väl fan inte säga eller berätta om en sak som hände kanske
låter lite bättre! An2n alltså anton hade konsert i Kristinehamn klockan halv 10 en fredag och ville att jag skulle komma och kolla! Vi jobbar o sådär men sen blev tiden lite tjärv alltså inte räckte till de e väl samma sak?! aja
Han ringer och hetsar och ba vafaaaaaaan vart e du blabla ja ba fna ja e på väg ja kommer snart, sen ringer han igen o ba föfan ärligt kom nu ja tänkte ba vafan vill han verkligen att ja ska komma ås mycket haha som om jag är hans största fan kommer dit kvart i tio får ett artist pass och bakom scenen hör jag bara nån säga här kommer dem aaaaaaaaaaalla ni väntat på alltså till och med petter körde före anton. Sen hör jag snubben säga ANTON , PUMA, KENNY OCH STEEEVE haha ja ba whaaaaaaaaaaat så ger anton mig en mic sen var det bara att köra lixom haha!

  

 



Här kommer en bild på min kära kollega Alex oxå kallad greken!
Han höll koll så att alla flickor fick en bild på mig eller kanske lite mer
haha skämt o sido jävligt kul efter vi uppträtt kommer en massa tjejjer fram och ba
 oooooooooooooooh va du va bra ooooooooooh kan ja få en kram haha
ett jävla skämt men kul ändå !

Nån dag efter det var det dags för hypination asså igen!
vi var ute och flöööööööööög flygplan haha helt stöört!
Adeline har flygcertifikat så hon tog upp oss i lyften en sväng!

image110

 



Adeline   Albert

Det var en riktig upplevelse faktiskt
När jag tänker efter så var det en jävla hyypad vecka faktiskt!
Vem tror ni inte jag träffar på när jag ska på bio om inte!

image116


Efter den här veckan var vi i S-tälje med Alex Och hellgren fyfaaaaaaaan vilken tung hemma fest!
haha dem hade fixat en massa dynor som värsta myshönan och lampor överallt vattenpipa och en maaaaassa jävla sköna brudar !

 



Asså nu kom pishe här och hoppa in i rummet! så måste tyvcärr avsluta!
Det är platå som väntar len!

Men vi får väl fortsätta imorn helt enkelt : ) !

____

vart var jag och vart har jag inte varit är väl en bra början på ett nytt slut haha!

Förra månaden va ja ledig hela 6 dagar och det är väl såååådär asså!
Men dem senaste ggr ja vart ledig har jag fått lira korpfotboll haha jävligt kul faktiskt!
Inte spelat fotboll på flera år men märker att det sitter i dojerna, Det är alltid kul att komma hem till lkpg inte själva s´taden utan hemmet kul att se alla människor men det är ganska som vanligt det är ju inte många som gör nått
förutom strasse som jobbar på arla 15 till 22 sen upp kl 03 och dela ut tidingar hahhahahahaha! RESPEKT

Jobbade på centralstationen i malmö det var jävligt chill faktiskt!



efter det hade vi utbildning i sthlm från torsdag till tisdag fyfan det var jääävligt kul faktiskt!
och som avslutning hade vi Sales Academy alltså den festen vi har var tredje månad!
vart va den om inte på

STURECOMPAGNIET

   



  



___



ute igåår!
Faaaaaan va kul de va igår, de va skiit länge sen jag va ut ei lkpg men igår vare fna naajs asså!
Pishe på besök från sthlm , Jag som är huvudpunkten sen Sherwan , Denis, Chirak säg nååån som inte va där
haha riktigt rolig kväll och jävligt mycket fylla! halva priset i baren är inte lätt att hanteras med när man är i stort sett
ekonomiskt oberoende , " citat från Denis Softic"

De bästa va ändå när Sherwan sa därute
- eeeey, ja har 75 kr löst vi går till plaza och spelar
dem där 75 kronerna vill man inte ens veta av hur mycket det blev ist om man slår ihop allt vi förlora haha!
men sånt är normalt annars hade det inte kunnat göra eller hur!

slänger upp en bild på han som alltid är snäppet snyggare!



När vi väl hamna på plaza var ju svenska spel där och hade sin årliga sm turnering i jack vegas
vem kan banga ?




ska fna starta en jävla bilddagbok haha!

men fukk it det ät slut nu! de här inlägget räcker minst 2 månader!

men med tanke på om

läängtish efter den räättish, längtan efter den speciella, längtan efter den felfria. Man kan finna den rätta. Man kan finna den speciella. Man finner aldrig den felfria. En lång uppförsbacke. En tung uppförsbacke. Ger upp med tanken att det finns någon annan. Någon bättre. Någon utan problem. Åker karusell. Om och om igen. Inser det självklara. Sanningen. Ingen är felfri. Inte den rätta. Inte den speciella. Inte du förutom jag då då , känner ångest. Känner frustration. Längtan efter den rätta. Längtan efter den speciella. Längtan tillbaka. Till den rätta. Till den speciella. Den du en gång hade. Den du verkligen älskade. Trots alla fel.

ere inte så ?

tugg tugg tjena bror! im out



Kommentarer
Anonym säger:
      2007-09-11 kl 15:22:48


Collie Buddz

sto denis säger:
      2007-10-02 kl 20:12:11


va inne å läste nu, du har lite talang för det här bloggandet,kanke ska ta över efter a.shulman som la ner sin blogg nu på aftonbladet, gött att jag fick lite reee, där på ett hörn, softa ta d lugnt stund p.s ap imorrn, bra bazzz musik yao!!!!!!!!

Anonym säger:
      2007-10-16 kl 14:04:59


Sjukt dålig uppdatering här..Skärpning..Kanske blir efter gotland i helgen?! CIAO


Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0