kärleks spiral

         2007-11-05 @ 01:16:04 / Allmänt
hur faan tänker ja egentligen när jag skriver rubrik
jag tänker nog inte så mykke tror ja de e väl det
jag läste nått om en spiral sen snacka robin precis om kärlek
så de fick helt enkelt bli så!

igår va en slapp lördag hade inte så mykke planerat så stack till Zaid som jobbar på
7 - eleven de e nått vi brukar göra på fredagar elle lördagar när man e i sthlm haha
för de finns inte så mykket roligt han gör så jag och jeffan är ju alltid ett bra sällskap
haha men de va jäävligt kul faktiskt för jeffan spelade in en film precis när han skulle stänga då
höll ja på och fula mig och då träffa ja fan sköönaste guzzilagon som bara spelade med
hon ramla in med sina polare och va fett skön bara men filmen e så fukking stor så de går inte upload bitch!

hon ba vart har du vart hela kvällen
 ja svarade att jag suttit här på glassboxen bara
har du suttit på en jävla glassbox när 5 st piggelin har legat helt nakna och väntat på dig
haha hon va snabb med kommentar där så därför fick hon kategorin skön!
men dem skulle vidare till solidaritet men nej tack

sen kom tanken att vi skulle på hardrock cafe shiaat men vi gick dit och de va iinte vårt folk direkt haha de va en persisk fest de va såååådär asså så vi stack tillbaka och hämtade lite bullar från zaiid haha en hel jävla påse med 7-eleven bullar de va chill, men dem gav jag till mammsen idag när ja åkte äääääända ner till malmoe!

 

åkte från sthlm ner till malmö på bara 5 h och då va vi hemma hos mig och käka o lalla i en timma typ de e braaaaaaa skit!

Nu börjar de fan bli lite småkallt ute kanske dags att fixa lite kärlek!
men kärlek mina vänner är inte alltid det lättaste!
men om man älskar någon krigar man för den tills dag döden
men ibland kommer det hinder som sätter skeppar i hjulen ehter de va
men då ere bara att försöka lösa det men att lösa det tar tid
och då är frågan om kärleken e värd tiden ?
japp det är den ALLTID

Allt som vi verkligen älskar är oersättligt, och allt som vi kunnat tänka oss ersätta har vi aldrig i sanning älskat.

Haha men jag är bara så jävla glad att jag lever ett sånt tungt liv lixom med väldigt sköna människor
det känns som det ofta händer nått nytt nyss va ja i sthlm och nu är jag i en säng i malmö nästa veckan kanske jag är på gotland och fukkar ur vem veeeeeet  ? softar me dem stora ikonerna de e min styyle ya know man




tung låååt!

men det jag undrar är varför alla i sthlm är så jävla snygga asså herreguuud
man tror ju alla är modeller det är lixom bara åka dit och bli dum i huvet
men de kanske e så okej det är huvudstaden klart det finns mindre snygga oxå haha
men att lkpg finns det vissa snygga på en viss folkmängd och eftersom det är sthlm finns det fler
snygga eftersom dem är fler?! elle nej fukk it brudarna där har tjock najs stiil de e d som e d!

aja nog om brudar dem är bara problem men inte på torsdagar och ibland vissa lördagar!

nu ska ja slagga men jag lägger in en bild på födelsedagsbarnet i efterskott!

 

okej jeffan kan oxå få lite uppmärksamhet



_____

Jag tänkte köpa en hund till mamma i julklapp
och rimmet lyder

Den här klappen vill ut rätt ofta så du borde oxå få en kofta. Men spring istället om det blir kyla och då slutar den genast att yla.


Kommentarer
Alex säger:
      2007-11-05 kl 21:48:12


jag säger bara haha :P


Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0