tänk på guzzen, försiktigt i guppen!

         2007-06-26 @ 00:51:56 / Allmänt

image56

Vafan e Midsommar ?
och varför i helvete firar man det ?
Är det för att svenskarna alltid vill fira allt som finns att fira.
jag har ingeeen aning, och vet inte om ja pallar veta heller.
min svenska kompis strasse nicklas sylen sa exakt såhär :

- Den svenska sommaren är kort. Den smyger igång i maj och exploderar i juni. Sommaren har mycket att hinna med innan septembernätterna blir kallare och all växtlighet avstannar. Vid midsommar är den svenska sommaren ljusgrön, klorofyllstinn och nätterna som mest ljusa. I norra Sverige går solen aldrig ned.

Då sa ja vaaaaaaaa, vadå blir det aldrig mörkt där uppe

Då sa han nae det blir det inte.

Då tänkte inte jag mer på det.

Jag vet att man grillar kött och ÄTER!
och det var precis va vi gjorde i RYD med min familia
jätte trevligt vare, jag skulle köra så sylen blyga inte på öl o whiskey
På menyn fanns allt från fisk till sill och från sill till lamm och potäter!

image57

där fick vi upp en bild oxå på hur det såg ut innan det låg på bordet.

INGET SLÅR FÖRRA ÅRETS MIDSOMMAR FIRANDE HOS JON OCH SABINA
FYFAAAAAAAAAAAAN VILKEN GOD MAT OCH HUR KUL DE VA : ) !


sen va vi mätta och belåtna åkte vi hem till mig skulle fixa mig o sådär ni vet.
chillnani , fixnani för att senare kanske få punani ?

åkte till lambo på en hemma fest hos idol oscar haha
och det va såååååååå kul !
Vi satt bara som riddarna runt bordet och drack scotch , vin och vodkisk.
jävligt trevligt fakitkskt men en aning konstigt ändå.
tjejjer gick på exstacy, folk rullade o hade sig haha!
Men de va ändå jävligt kul, och alltid lika kul för mig när
tjejjer vet vem jag e men jag inte vet vem dem är.
men va ska ja göra lixom ja kan ju inte vem dem e bara för
att dem ser upp till mig, en tjej bad mig sjunga emma låten
men neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej till henne haha!!!!
sen när vi skulle hem så hade en gay snott min tröja!

fattar du ?

VI är dem ända blattarna där men det är min tröja nån baxxar?
det hänger inte ihop jue ahha,

Men de sånt som händer va ska man göra lixom.

_____

Annars har de inte hänt så jävla mykke, ja hade värsta mykke o skriva om idag men ja känner mig sjuk
elle nått, så ja orkar inte leverera.

- MAGALUF -

image59

07



De kommer bli så gryyyyyyymt!
nu ere fan inte länge kvar asså vi åker den 6 juli och idag är det den 26e juni
brushaaaaaaaan. 1 vecka in espanyol och cashen bara taaaaaaaas haha!
fatta egentligen va man lägger ner för cash för att få supa utomlands och självklart för sexuellt umgänge.
För japp det är jag bäst på haha vann jue tävlingen förra året så bra jobbat där brushan!
De roliga är ändå att ingen fattar ironin men skit i räh.

Den 13 juli kommer man hem och har bränt kanske runt 12 - 13 lax med resan haha
man skulle ju kunna sätta sig en kväll på platå köpa ett helrör och få lite spritluder runt sig där för 1 lakan, sen gör man så nåra gånger sen borde man va nööjd. Men va gör man cash kommer o går som alltid bill gates brukar säga.

Men jag känner iaf att jag ska bli tilldelad dagens ros för jag är faaaaaaaaaaaaaaan
den snällaste kompisen som finns. Ja svär asså ja tror fan ja e kär i mig sj ! Ja e så underbart snäll och sen är
jag skit rolig jue haha!

nu ska ni få höra lite bikter av folk haha de e skitkul hittade i nån jävla bikt blogg. :

Exflickvän

Jag hatar min exflickvän. Hon är stans största jävla sprutluder. Må hon faaan brinna i helvetet. Har god lust att nita henne och göra henne rullstolsbunden för resten av livet. Jävla HORA!!!!!!!!!!

//Danne 21 år

Snorkråkor

Jag är 42 år och äter mina egna snorkråkor.

//Mats

14 år och oskuld

Jag är 14 år och fortfarande oskuld, inget skoj alls. Alla mina kompisar förlorade sina oskulder för länge sedan.

//deppig tjej

Prinskorvar

Jag älskar stora, tjocka kukar, inga jävla prinskorvar (svennekukar).

//Sahara

Igår

Igår var jag så jäääääääävla full på midsommarafton, jag var otrogen mot min kille. Men ändå ångrar jag inget alls.

//Frida 18 år


<----

Ser ni , där är ett riktigt bevis på att tjejjer är lömska. Frida får fan ta sig i kragen had eja vetat vem de va
inget tvivel om straffknull!

___


Men med tanke på om !

Är inte "lagom" ett positiiiiiiiivt ord? eller finns ett ordet lagom ?  Inte för mycket och inte för lite. Perfekt! Optimalt? Varför vill då ingen vara lagom för det låter ju ändå lite halvkefft ellerhue! ? Alla vill sticka ut för att bli något som är "för mycket". Alla vill synas och alla vill höras. Alla är speciella och alla är snyggast. Jag kan erkänna att jag inte är mycket bättre än snittet utan är själv en liten uppmärksamhets-titta-på-mig-slyna haha nejdå inte riktigt men nästan kanske . Men till skillnad från många andra så tar jag det på en annan nivå ni vet min egna som är ganska svår för er och nå : ) . Det är i det här läget jag tar insidan före utsidan och det är så man skiljer allt från allt, eller okej kanske lite mer utsida.

Men fett sooooooft för på torsdag tror ja de blir ska jag ner till VISBY!
feeeeeeeeeeeeeeeeeett
hälsa på Sabina och jooooni som har en hamnfestival
så blir väl att spela V.I.P men jag e ju van så de e inga problema.
skulle ju ha jobbat där men FITT telenor fukka upp hela skiten men skitsamma.
De ska iaf bli jävligt kuul

och med tanke på om innan ja somnar

Så är man ingens leksaak om man inte är en polsk hora iofs som köptes av en lanthandlare in hit till sverige, ingens schackpjäs i spelet, ingens robot. Du gör vad Du viiiiiiiiiiiiiiiill, Du skapar Ditt eget väääääääärde. Du kan bli en advokat eller en astronaut, Du kan bli det Du vill bara Du tror på det. De e fan sjukt, ja kan fan bli advokat bara ja pluggar hela mitt jävla liv lixom ,  Du kan bli som de där skådespelarna Du avgudar när Du slår på Din favorit serie. Du kan bli Du om Du bara vågar vilja. Du är inte värdelös även att an2n säger det när du lyssnar på hans musik , bara Du tar tag i Dig själv och satsar med full kraft för det Du vill så kan jag lova Dig att Du kommer klara det.

Bara Du tror på Dig själv det är det ligger förstååååååååru!

fukk de här ja e fan sjuk o ja måste sova

signin´ out !


Kommentarer

Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0