stress i nation aiiiiit!

         2007-06-14 @ 20:17:59 / Allmänt
ohoooj ouft ouft den här veckan shiiaaat alldeles för mycket blazy
bara softat runt tagit de lugnt alldeles lagom sådär laaazy
hängt me grabbarna men oxå med bruden
känner du dig ej träffad , då når mig på luren
vet inte riktigt vad jag ska berätta om
men okej vi gör såhär, jag börjar med dem.

och dem ska ja berätta om är alla dessa studenter. aaaaaaaaaaaalla mina bröder asså!
känns så jävla skönt att de e nu de börjar lixom . Typ som att man blir återfödd på nått konstigt sätt, man ska bli vuxen man ska ta tag i grejer man ska fixa jobb man ska tänka framtid och jag vet inte vad haha. Ibörjan där kommer jag ihåg hur nervös man är lixom shiiiiit va ska ja göra med mitt liv. Men va jag tror så tror jag verkligen att allt alltid löser sig, de gör det oftast för mig iaf eller alltid tror ja fan oxå . Gick en runda i skägget med Sherwan my maaaaan häromdagen och han ba

- Kommer du ihåg exakt för ett år sen den här veckan innan din student, när vi gick promenad och du döda mitt huvud om vad som skulle hända med dig, va ska jag jobba med vad händer dan efter man tar studenten .

haha och de e fan sant jag va jävligt nojjig och då nu lixom är det sherwan som är lite orolig.

men tror mig bror att allting löööser saj som timbo skulle sagt om han satt här breve, men han e i vardagsrummet o spelar tv spel!

och varför ska man ha så många kompisar, ni dödar mig långsamt ekonomiskt haha jag har känt mig sönderstressad måste köpa en massa nallar o skit som man ska dela ut haha, men va gör man inte för er lixom : )
 


Där har ni en del av startelvan som ska ut imorn på vift :D
 
Men jag undrar fan varför man ska tänka så mycket, men om man inte tänker så kommer man väl inte så långt här i livet iofs. Nu är det ju verkligen alla som ska ta studenten i mitt umgänge. Alla vi andra 87er splittrades ju som en granat och det är det som är tråkigt, men det kanske är en punk i livet alltså punkt som i återvändspunkt elle nee vafan heter det hmm steg i livet haha kanske man ska säga, men jag hoppas verkligen inte det blir så .

Jag hoppas bara att alla hittar andra tidsfördriv än att leka med dessa maskiner.

image36

för dessa maskiner använder vi som tidsfördriv alldeles för mycket, mer än vår psykiska hälsa ens klarar av, men när ska vi lära oss ? Det är frågan som ingen kan svara på haha inte en av oss iaf!

Men tillbaka till röda tråden igen alla ska fixa jobb inom en snar framtid de ploppar upp lite lägenheter o så där. fatta fett chill . äh pass vi drar hem till steve o lirar xbox. fukk that vi drar till Softic och rostar mackor äh fuck that vi drar till Sherwan och spelar poker äh fukk that vi drar till strasse och dricker öl äh fukk that vi drar till platens och fukkar uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur ! förstår ni fett töngt!

Jag vill iaf bara utbringa all världens lycka till er grabbar!
och ni vet själva vilka ni är eftersom ni har betalat för att jag ska skriva
om er haha!

Denna vecka har min lillebror Roy tagit konfirmation + slutat 9an!
han e väl inte så liten längre ska börja gymnasiet och grejer
han har ju redan börjat ta efter storebrorsan eftersom alla
flickor springer efter han haha!
men hoppas nog att han tar lite mer allvarligt på skolan än vad jag gjorde
men de e inga tvivel om det för min bror är en bra kille !
som jag älskar självklart bara att man inte alltid kan visa det
eftersom jag är en väldigt okänslosam kille :P



___



Det var nu på roys konfirmation jag var i kyrkan sen lääääänge! och det är verkligen inte bra
för man ska ju ändå gå med jämna mellanrum om man inte har tid varje söndag. Men jag fick iaf nattvarden och lite vin och fick prata med gud en sväng i en bön och bad lite om allt möjligt. När jag tittar på den här bilden så är det så mycket känslor som sväller fram. Pappa , Roy , Biskopen , Mamma och jag. Jag kan inte minnas och då menar jag allvar när jag såg alla oss fyra fastna på samma bild .  trehundratrettiotre st billder på mamma mig och roysan men aldrig med pappsen och det är väldigt skönt att se att där har vi ett riktigt familjefoto kan man säga : ) aja nu får de inte bli allt för mycket känslor här känner ja asså .

___

va har man hunnit med mer då i veckan , Jag va i berg härom dagen med hamma hagi softic och bara chiiiiiillnani asså! jävligt chill och jävligt varmt : ) köpte en gångsgrill på statoil och hagi med iq 100 köpte tändvätska oxå haha som man verkligen inte behöver till att grilla 10 korvar med bröd !  dopp nej det tog jag verkligen inte för jag tycker det är kallt att bada. fan de har vart kallt idag och igår vafan händer.

image40

___

sen mannen va ska man berätta om , strasse också kallad nicklas kom hem från sunny beaaatch och det var tydligen jätte kul ! Jag fick en tjock najs handduk grrr. min ledighet tar slut på söndag, Jag har ätit glass med malin också kallad mallan som hon helst vill kalla sig haha och där har vi en tjej som inte tål starka grejjer. hon blev helt fukkin hö hö av en roolls :P  !



mamma gjorde oxå en smörgås tårta kom ja på och den va väl jättegod för dem som gillar smörgåstårta. Typ som JEFFREY som äter en bit för typ 850 kr när han får tag i skiten haha! brorsan kommer imorn och fukkar ur på studenten :D !!!

image42

asså komplimanger det är väldigt kul faktiskt och inte till dem man känner som ba aah tack du e oxå jäättefin , haha de e så roligt om man bara säger till nån som bara e där av slumpen lixom . På bussen, i affären, på stan, i sängen ?! visst har det hänt att du nåååååååååån gång sett ett ansikte som fått dig att fullkomligt smälta inombords då menar jag smälta asså som smör i hundra grader asså du vänder dig om och får nackspärr och lixom säger
- Aboooooo vilken tjej!

Försiktigt i smyg iakttar du det vackra framför dig och skulle blickarna råka mötas så blir helt plötsligt extrapriset på dammsugarpåsarna högintressant då du snabbt vänder bort blicken förståååru!  Efteråt ångrar du dig att du inte tog kontakt. Varför är vi just så dåliga på att uttrycka det positiva vi tycker om andra och istället väldigt duktiga på att lyfta fram det vi tycker är negativ? Skitsnack kan stå dig dyrt men komplimanger är helt gratis och kan berika dig brushan så tänk på det nästa gång, de e bara du som tror alldeles för många tankar vid det ögonblicket haha!

ps, glömde ju fan berätta om balen visste att de va nått ja glömde! sjukt fina laadys och jävligt fina olof sherwan och khedder hmm de va bara ni 3 va :D ?! Jag kommer ihåg på balmiddagen jag gick upp och rappade o grejer på scen tööööööööng va ja :D ! 

 haha aja.
 
 

 

men ingen slår den här killen!

image50 image51


- ouft ouft vilken gött ! de måste va dem där jeansen, ere replay acne eller diesel!

fukkar ur asså pallar inte skriva signin ´ out !
 


Kommentarer
Anonym säger:
      2007-06-15 kl 21:00:59


jävligt långa inlägg :D hur orkar du ? roliga är dom :) du är bra på att skriva.

steVe säger:
      2007-06-16 kl 13:11:46


jag tar alltid en halv tablett extacy nerdrucket med falsk redbull : ) men jag tackar haha! men du måste skriva namn så att jag kan registrera dig som en av mina anhängare :D


Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0