Gillar ditt navelsmycke , galet mycke!

         2007-06-28 @ 20:34:58 / Allmänt

hey hey ey ey ey ey !


Lååååång resa de här sista timmarna! jobbade sista dan igår och flööög från götet till sthlm

sen åkte busshelvetet till BÅLSTA , men va gör man inte jeffan fyller ju år. Käkade lite mat o så sen kom tolvslaget och han blev helt plötsligt 20 år : ) GRATTIS! killen ska ju tyvärr jobba men jag och hans broder fortsätter resan mot VISBY : ) ! till joooooooni och sabbe! Geraldo jobbar så jag tog först pendelhekvetet som tog 2 h sen nu båten 3 h medans geraldo efterjobbet flyger ner på 30 min elle nått . Men så ere när man e i underläge haha. Men de ska bli grymt kul med lite hamnfestival som dem ordnat !

image61


Dagen började med haha kom ja ihåg nu att unibet ringde mig och berättade att jag har ett erbjudande där eftersom jag spelat på livebeting. hon ba :



- Heeeeej : )

- Du har ju ett konto hos oss och har spelet på livebetting.

- Nu har vi ett erbjudande , vill du fortfarande spela ?

NEJ! eftersom jag förlorade 6000 kr när det var 7 sek kvar av matchen.

- aha aaa då förstår jag om man inte vill spela.

Haha ja kunde bara garva för den är ju sååååååådär asså!



Men läget just nu e jävligt chill. ingen paraknas och det är jävligt skönt men jag tror på karma. Det måste hända nått asså. För bara sådär blev allt fixat asså , neeeeeeema paraknas asså betalat av hela min dator , resan, fickpengar små ksulder och jag har värsta paran kvar:D Men de kanske e så att vissa är väl helt enkelt lyckligt lottade:P Men nu har ja även fått bevis på att man aldriiiig blir nöjd, När man väl har mycket cash så bryr man sig inte man vill typ bara ah mer. de e svårt de där med pengar asså, att det kan styra så mcyket.



Jag ska oxå tänka efter om ja ska jobba kvar. har tagit ledigt nu tills 23 juli ! jäääääääävligt skönt men de ger ju inga pengar direkt, men man måste ju få chillnani! Ja har redan jobbat lixom i 8 mån med att resa runt i mina små väskor , börjar bli lite sådär asså. mer och mer saknar man sin gamla vardag. Men de ha rju vart mest för att alal gått i skolan o vart hemma. Nu börjar ju ändå livet för alla, vissa kanske flyttar , vissa skaffar svensson 9 till 17 jobben och så vidare. Men skulle ändå va skönt me eget och börja stå på sina egna ben . Men vi får se, än så länge ere bara gud som vet .


Fattar inte varför ja köpte en jävla öl, de e inte ens gott! alla gick runt med en öl i handen så ja tänkte väl aee fukk it ja kan väl oxå gliida lite, men den bara står här och har lite svårt o dricka upp den faktiskt.


mange schmidt - giftig


asså nu när ja tänker efter varför man ska spela bonanza med allt, man skickar ett sms till en brud sådär ingen nära ud vet utan nån man vill haffa. Hon messar tillbaka direkt asså millisekunden då blir det ju heltråkigt direkt ellerhur! men hade hon väntat du vet asådär kanske 10-20 min hade de vart skit spännande o läsa haha! Och varför inte ringa om man vill ringa, Joo för att man inte vill vara hunden förståru. Men asså att allt bara blir så konstigt på nått sätt bara sådär snabbt haha de e fan sjukt .


men ärligt om ja ska va ärlig så vare jag som ringde sådär du vet mitt i natten på midsommar

men de vet du nog , vem fan brukar annars ringa 4 på natten känner ja asså :D


menn fukk it va gör du ? aha okke inenting nae inte ja heller ba chill sådär . men ja måste gå nu vi hööörs
du , yup bye !
 

asså spänning spänning och sen finns det bara spänning kvar. Jag är på en jävla båt och det finns bara en massa stolar, Shewwan ringde nyss och frågade om de fanns maskiner haha direeeeeeeeeeekt ja blev fett sugen, inte ens vinna behlver ja göra utan bara stoppa in lite cent och dra i spaken lixom. För de e bara spänningen som man e ute efter även att man alltid gråter när man förlorar haha men de e en annan femma brunt känner ja haha!


Men ärligt nu ja tror de dax för att skaffa en tjej nu asså. Du vet en såndär man heter älsklingen på. Man finns på en bild sådär i mobilen och på nattduksbordet . De va ett jävla tag sen man hade det stadigt men ja kommer ihåg, När man ringde och inte ens sa ett skit utan man ville bara höra dennes röst. Fick samtal på mobvilen ba näääääääär kommeru ja saknar dig. Inga problem alls , allt va så enkelt hade man det svårt fanns bruden alltid där med bröstet för att trösta en lixom . Alltid garanti , ingen sex i nation jakt. haha nee men ärligt ja tror nog ni förstår men ja tror ändå inte en jävla brud är lösning på problemen utan kanske bara skönt o ha sådär i byxfickan. för trots allt brudar är lömska : ) !


asså de sitter vääärsta bruden här breve inte breve mig utan breve breve och det är ju tomt emellan oss. Tänk va skön ja skulle va om ja bara gick fram nemen vare ledigt här för jag sitter vid frönstret och det börjar bli lite kallt eftersom de blåser men du ser så varm ut så jag kan väl lika gärna sitta här. Då säger hon ja men de e klart ska bara ta bort mina saker, sådär sätt dig :D .

aaah steve föresten ohh va fint namnt ja heter felicia aha okke de va ju sådär asås haha nee ja driver de va jätte fint om man säger så. Va ska du göra då , inte hälsa på pojkvännen hoppas jag. Hehe nej nej mina föräldrar bor på gotland jag pluggar. ahaaaa vart då? Linköping om du vet vart d eligger hahah vaaaaaaaa, Jag bor ju fan där ? aha fan va kuuul vart bor du då ?

ehhh asså du vet vasastan sen upp för backen då kommer du jue till abisko sen typ du vet där vid åbylund går du ner för backen typ du vet där barhääll bussgaraget du vet sen till vönster där asså fan hur ska ja säga för o låta det bra men okej skääggetorp MEN asså ja bor knappt där ja reser runt mycket haha men skojjare där de gör ju inget ja bor ju i ryd de e ju inte mycke bättre de lixom :P haha nee de e sant! men va ska du göra på gotland då nee ja ska till visby och hälsa på kussen hon o hennes kille har en hamnfestival. vaa ja ska ju dit imorn med familjen , kan ja inte ta ditt nr så kanske vi kan hitaa på nått ? haha javeeeeeeeeeeeeeesst. asså snälla snegla på min dator och läs de här HALLÅÅÅÅ LÄÄÄÄS DE HÄR DU E FETT SNYYYYGG LÄS PÅ MIN SKÄRM JAG SKKRIVER JU FAN VÅR KÄRLEKSHISTORIAAAA! LÄÄÄÄS LÄÄÄÄÄS


aee fukk it ja vågar inte, men ärligt nu när ja kollar herregud de e sån där brud du vet man faaller för man skulle kunna döda för, hon gör sånna här sköna små smajl till mig o låssas som om de inte e till mig haha. asså tänk om de e min blivande.


- Puss på dina läpppar, gör mig fett varm när ja ser att du ler sådär!

- Ja gillar ditt navel smycke, galet mykke !

- Men de e nått du gör, som får mig o vända mig om när du gått förbi. För mina ögon har fastnat på din gööööööööt!


haha shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit de ja skriver nu e verkligen i chocktillstånd ja sitter i skriver sådär helt plötsligt stängs datan av, ja ba neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej men windows vista tjock skönt allt fanns kvar samma låt va igång o grejer när ja satte in sladden micket dene bra!

asså fukk it ja pallar inte blev pissnödig nu oxå!


Ha en jävligt trevlig helg! och här kommer en bild På Rodney som tog studenten och hans lilla systerunge fett sööööt!

image60


Kommentarer
Mia säger:
      2007-06-29 kl 21:59:49


god afton, Mia Vinborg heter jag. Jag och några kompisar till mig jobbar med en sida på internet där vi arangerar en tävling, "årets bloggare"
vi har än så länge 4 nominerade och vi undrar ifall du vill ställa upp som den femte?
din motivering lyder;
möjligtvis en dålig lyriker men ack så bra på att lägga in bilder på snygga kompisar med tatueringar.

steVe säger:
      2007-06-30 kl 13:15:47


sign me up haha!


Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0