Romeo must die !

         2007-07-04 @ 00:37:11 / Allmänt
e det guzzmode?

herregud vad jag älskar tjejer.
men jag måste först förklara en grej.
livet är ett enda maratonlopp, och till och med publiken som hejar på vill se en ramla.
dem älskar en om man vinner, men dom älskar en ännu mer om man förlorar.
fast jag ska upp halv sex och jobba.
på tal om sex.
jag vet, och förmodligen vet du som läser det här också, jo att jag har haft sex med otroligt
många tjejer. alltså ovanligt många, jag har sagt det förut.
men dem senaste dagarna har jag tänkt på kärleken mycket.
jag har filosoferat som fan om den.
1000 fråger minst har jag ställt mig själv.
fast skit i kärlen för en stund. eller vänta, kolla.
jag e trög. nu fattar jag allting.
hur fan ska jag få känna av kärleken när jag blir straffad av gud.
jag har lekt med så många tjejer,
alltså i sandlådan sådär, plus i underlivet. skojja, kolla
jag gillar en katt, som förmodligen e i sin löpmånad eller nått.
för hon e chock kattig och jag älskar det,
om hon sa till mig att äta hennes bajs så skulle jag inte göra det.
hahaha där var ni påväg och garva för att ni kände fan va skönt att han e keff,
och på dåligt humör, och att en guzz har honom runt fingret o playar han.
ni tänkte ju så direkt, fett hypade blev ni, för ni trodde jag var nere,
ni trodde att jag var i underläge på nått sätt, vet inte riktigt hur jag ska förklara,
men ni älskar när jag misslyckas.
och jag förstår det, jag e kontroversiell.
alltså jag e inte riktigt som gallo ni vet steve, för han e typ som, som hur ska jag förklara...
typ, "har du smakat den nya glassen"
fattar ni..alltså guzzarna vill testa honom ni vet. mig vet dem redan om,
för att jag spelar inte ödmjuk och tillbakadragen,
jag gillar o brännas. jag gillar o stå över folk, inte för att jag har dåligt självförtroende lr nått sånt,
utan mer för att det ska vetas vem som är mer värd o mindre värd.
aldrig att tex en fattig kan vara lika mkt värd som en rik.
eller tex att att en homosexuell kan vara lika mycket värd som en vanlig.
vi hejar på makt!
vi taggar till magaluf på fredag, och direkt jag fastnar för en gööööt.
shiiiiiiz hennes läppar ler när jag klappar på hennes göt, göt göt göt göt
hey ey ey det måste va dem där jeansen?
är det repley, acne eller diesel?
hur fick du plats i dem med den tizen!?
den fyller ut jeansen jag ba waaaauuw
din framdel är katt, när du vänder dig om BAAAAAAAAAAAAAUUUUUUUUW!
när jag väl såg den var det kört
baby jag har fastnat för din göt!
det e nått du gör som får mig att vända mig om när du gått förbi,
VILKEN JÄVLA GÖT! hey hey, hey ey ey ey ey

vilken känsla alltså, du vet sabina har egen klubb sådär.
känner djn sådär.. alltså fan denis det e så kul
det går inte o förklara hur gotland e alltså, herregud
vip sådär bla bla bla
NU HAR HAN KOMMIT.
jämt ska han skryta jag fattar inte.

samma mode, och jag hänger fortfarande med samma liga,
jag kan ibland rysa, typ få en orgasm i hjärtan, bara av tanken, att ha ett av världens starkaste A-lag.
vi e tunga grabbar, starka personligheter. dem e verkligen typer man kan luta sig tillbaka på när man
har tunga tider.. när fickan svider... när det e dåligt med slider..
nu när en katt playar mig och det samtidigt e kefft väder, e grabbarna platina värda.
för er oerfarna lirare. för er som tror romeo var romeo.
egentligen har jag inte i denna period så mkt o lära ut, för jag frågar mig ibland..
är du nöjd, nu när jag är knäböjd?
jag har varit nere på botten själv. walla du skulle falla om du också för mkt tralla
D-mol
vem bryr sig när jag stänger ögona och inte öppnar dem? dem kommer säga ett alko mindre!
jag skojja. medicin.
låt mig lära ut... haffination tour 07

jag går där på stranden, aa på den där ön. sen jag spanar in en katt. jag ser hon e med sin pojkvän sådär,
och han måste ju va hur tät som helst eftersom stackarn inte har några händer, och hon e chock fin,
fattar ni kombinationen. hon tog honom för cashen.
sen jag glider fram,
"hej eftersom inte din pojkvän har dem rätta instrumenten ( händer ) för att smörja in dig med
solkräm så tänkte jag om du ville att jag skulle göra det?"
skitsamma jag orkar inte va rolig nu.
jag tappa flowet, totalt
steve spelar katastrofal musik därför... han säger att det e hans favoritlåt och det gör mig ännu mer besviken,
besviken på hur snubbar i A-laget kan tycka om sånn musik.
"vad sa du gubben låten hette?"
"botten anna, herregud denis den e såå fucking skööön.. lyssna nu, lyssna dååå, lyssna den här versen...
ååååh herregud denis jag dööör"
ja gubben, jag tror jag också dör snart.

jag måste avsluta det här, och jag tänkte göra det med stundens allvar,
varsegoda...
Jag va din slav utan krav, vilket ledde till min grav
När jag gick av, vi va två skeppsbrutna själar på ett hav
Du lös som en lanterna, klart som en stjärna
När du våldtog mitt hjärta, och sprängde min hjärna
Vem kan förstå när man känner sig djupblå
Vart man ska gå, vart man ska stå, ingen e på ens nivå
Man vill slå, hålla känslor på distans
Få stimulans, glömma tårar som faller på grund av kvaddad romans
Försvinner som ett skott utan nåt jag fantiserade
Nu sitter jag i misär, ensam här å undrar när
Om jag nånsin blir kär, en keff atmosfär
Så tro på det här, ta vara på det här
Jo svara på det här varför marken aldrig bär
Frustrationen distraherar mitt sinne
Stannar i mitt minne, depression galenskap finns här inne
Kärlek är som poker, man förlorar å man åker
Nu står jag utan nåt och du vet att jag gråter

signerat och klart av :

image62

Kommentarer
anonym sara säger:
      2007-07-04 kl 00:59:36


tänkte precis skriva att det här var ditt bästa skrivande, och så är det nån annan snygging :D

Anonym säger:
      2007-07-04 kl 15:51:25


Dennis.. Du missade värsta festen här på ön..


Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0