flipp as usual!

         2007-07-23 @ 21:27:47 / Allmänt
hey ey ey
asså haaaaaaaallå vart ska ja ens börja!
Dem här dagarna har det fan varit fullspäckat schema asså
så håll i er khoooo

Dhani i fredags va töng töng nytt album spelade 5 låtar
- whatever i want, whatever i neeeeeed yup yup
sen blev de fest som vanligt för hela slanten och självfallet
haffnation som vanligt oxå

dan efter tjock bakis var det nått kändis jippo
där dem skulle iväg och åka bil ja kände inte igen nån förutom dhani leeeen
marcoolio skojjaren kom inte upp från sängen sen var det nån stcc förare som åkte med
storckenfelt eller va han kallades flippchill iaf
kom dit väääärsta tunga bilarna o grejer har teori 30 min o skit

Sen de e dags o köra man ska lixom åka 3 bilar i taget dvs 3 pe´rs på testvarv för att kolla banan
haha nån jävla hoooooor syrian krashar hela fukking bilen så ingeeeeeeeeeeen kunde åka sen
dem blev skitlack och stackarn fick betala 30 lax i sj risk den är ju sådäär asåå :D

förra gången va jag bara utanför kallis och checka läget asså herreguuuuuuuuuuuuud
det går inte ens beskriva med ord hur mycket jävla feeest de e där asså!"
helt jävla flipp fattar ni att folk står och sprutar champagne som faaaaaan
och rosé vin på varandra man kommer därifrån helt jävla lila asså. Meeeen
sikken upplevelse asså shiit de e fan grymt har fett sköna filmer men hur fan ska ja lägga upp dem här cp .

Lördags
samma visa men den här gången var det haffnation innan lixom kvällen börja sådär lite fint
satt o käka sen brudarna breve sådär lite fint ville påpeka att jag hade hål i tröjan men nej det är design flickan den e så haha!
Dhani sjöng sina gamla visor och självklart kan vi låtarna haha Jag eitel och Vemund står längst fram och bara fuuuuukkar ur khooooo!
käääääääk från max och sabinas kända nudelsoppa är det som väntar när man kommer hem  :  )
fan va trött jag är asså pallar inte shiii!¨
jääääääävligt kefft väder ere oxå alla dagar har varit sjukt najs väder sen nu helt plötsligt flippar vädergudarna ur lixom.

igår vare jäävligt chill asså vi vakna me and dhani ooch lilla Linn var på besök Jon´s lilla dotter:D!
va på hamnplan käkade sen ner till kallis, de va fett llöööögnt där så de va nema problema nåra brudar satt på en såndär soff grej där vi låg och chillnani asså heeeeeeeeeeeeelt stört att boka bord på kallis där vip skiten kostar asås 50 lax så får man lite skumpa o grejer de e ju fan flippnani!
Ja tänkte såhär att den här kvällen ska ja fan va nykter och jag klarade mig ganska bra aaasså!

innan han skulle uppträda igår så  gick vi till hans morbrors båt fyyyfan va fest haha sen hämtgar bröderna mouli typ 10 brudar och alla sitter där och roséar : ) sen hamnplan dhani sjunger lallalalallala
sen efterfest på båten och det va väl ganska urartat kan man löögnt säga!

idag vakna man upp utan bakslag då satt denise lopez i köket
nemen tjeeena bruttan lixom haha
men hon har en ny tung hit med pras faktiskt det är respekt
och dhani ska åka hem då är väl det i stort sett jag som är den manliga kändisen

ikväll spelar  AXWELL ( http://www.axwell.co.uk/ ) på bur får se om man drar dit
om sabina inte jobbar : )

och bruuuuuuudar asså haha fan pallar snart inte med alla som spelar bonanza!
först ni vet sådär nee blabla, ingen kyss hit o dit men seeeen när man inte ses
- varför eru sur
- varför svarar du inte på mina sms
- blaaaaaaaaaaaaaaaablaaaaaaaaaaaaablaaaa
svääär asså
jag e tung tung
men sen handlar det mycket om självfortroende asså, igår på båten var det en shune som skämde ut sig
haha och ba ja får inte de o blabla lixom en mes och tjejjerna ba asså vem vill ha en kille som de o de som gör de o de man vill ju lixom ha de bad guys daaaaaaaaaaah haha asså riktiga sthlms wannabeatches

haha men de roliga är att Sabina är så snäll och är min mamma här på gotland och ringer varje kväll kl 4 typ
och frågar alltid vart jag är haha för här stänger det 2
men nu mer vet hon att jag är på haff i nation tour efter stängdags

: )

men khooo  frågan lyyydisch
vem ska tro på dig om du själv inte gör det?
 Du är en vacker person, du är fantastisk, du är underbar och du är verkligen det du är haha inte ni kanske men de e va ja får höra ni vet sådär
Om inte de andra ser det så borde du själv göra det din keffa jävel
Livet blir som du gör det till, om du är glad och ler så blir din omgivning och vardag mycket lättare kan jag garanterish. the thiiiiing kvarstår att du gör livet till vad det är, för även om det regnar så måste du inte bli blöt du kan ju alltid fälla upp ditt umberella la la la la la och njuta av livet.

Fukk it jag är jävligt trött och ska fan sova elle vila!



asså nu måste ja bara berätta hur fukking offmode man bliir
en tjej som bor i sthlms som ja träffar här skriver
Vill du inte träffa mig ?
förstår ni nu äger jag den tjejjen, jag kan göra vad jag vill och jag blir fett ohypad
innan vare ja du vet som sålde min charm och hon köpte till högsta pris sen nu
ska vi gifta oss oxå eller. Man ska alltid försöka ha bollen sj känner jag asså!
aja nu fortsätter vi med bilder !

image81

  


 
  



fatta flippmode ändå hur ofta är ni på efterfest på en båt i hamnen
haha neeeeeever jag är så mycket över er och
den så kallade
denis softic
:D

nu ska ja tugg sova





Kommentarer
enver säger:
      2007-07-24 kl 16:35:11


ganska mobbat o köpa samma t-shirt som dhani va?

steVe säger:
      2007-07-24 kl 18:25:17


ja tror fan inte ja har nån likadan tshirt som dhani ?

enver säger:
      2007-07-25 kl 00:02:01


jo den där RunDmc

steVe säger:
      2007-07-26 kl 23:05:32


men din orre , det är ju en helt annan modell


Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0