de e inte lätt !

         2007-12-26 @ 13:37:24 / Allmänt
Sen last time har man väl hunnit med en hel del grejer
men som vanligt så är det sådääär med att komma ihåg

Varit iväg nu sen 6 dec och den är nu 26 Dec
och nu kom ja på att det var 3 år sen vi var i
Sri Lanka under tsunami 2004

image243

fan va sjuuuuuuukt snabbt tiden går!
de känns som det var igår vi satt alla i den där lilla minibussen och bara åkte och åkte och alla bara grät och grät
hade inte varit i Sri Lanka på flera år och skulle dit o fira min födelsedag den 6e jan kommer ihåg hur tårarna bara rann ner från kinden och jag visste att jag skulle dö , skickade sms till alla jag kunde nummer på utantill och vettefan va ja skrev sen skulle ja ringa de där samtalet till min pappa som va i Sverige och säga för första gången att jag älskade honom kunde ju va skönt o höra tänkte jag eftersom ja ändå skulle dö snart !

Men nu står jag här 3 år efter i ANGERED CENTRUM haha helt stört
Jobbet har gått jävligt najs och jag tror min Team Leader e nöjd med sitt kap
eftersom jag är en stor säljare som resulterar i att det är jag som betalar alla hans notor kan man säga
Men idag är en dag som jag gärna skulle vilja byta ut mot morrondagen !

men hit kan vi komma tillbaka sen!

Senaste dagarna har vart ganska tynga
Vi va hemma hos Ishi med Lazee som hade realese fest för sin nya video som jag skulle va med i haha
i videon ser man min HAND haha men shit the same
sen stack vi till nån klubb i sthlm och banga lite on the system

image244

2 STRIPE BABY!

Julafton då
sikken höjdare!
Ja tror fan man växt ifrån lite de där med julen
elle frågan kanske e kan man växa ifrån julen
man kanske växer ifrån julklappar

Haha min morsa e så rolig hon säger att jag fyller ju 6e januari och om ja ska få massa i julklapp + födelsedagen blir det en massa ju haha de e en klassiker
men de gör inget får man så får man ellerhur

Vaknade på morronen i Bålsta med familjen och andra familjen satte på mig luvan och delade ut tunna kuvert till familjen eftersom jag är så ekonomiskt oberoende som softic skulle sagt som förövrigt har åkt till bosnien för att gifta sig! Hoppas du får en sjukt kul dag med mycket kärlek på natten!

aja sen gick vi till andra faster där det va skitkul hahahha fan glömde ta kort på granen de va fan en rolig en. nog den tunnaste i historien tror fan de va 5 grenar elle nått Jooya kom dit sen och grabbarna lira poker och jag vann :D

 
image247

Bortifrån

Faster , Mamma och Morbor

sikken söt mamma man har då !

Nu kan vi gå tillbaka till gårdagen
Sherwan ville verkligen att jag skulle komma hem till Juldagen
men det var inte bara att komma hem eftersom jag står nu i GBG och jobbar den 26e !
Grejen va att jag ahde bilen sen ska ju jag hämta kollegan och åka upp till gbg den 25 sova sen jobba lixom
men nu blev det en helt annan femma! Men ja tänkte de kan sherwan få i julklapp en helkväll med mig  haha
de e fan exklusivt ! Så lämnade bilen till kollegan i sthlm åkte hem med familjen kom hem 20 min bytte om fortsom fan , merw kom förbi och gav mig en julklapp de va väldigt fint av honom TACK! sen åkte vi till Khedder och förfesta , merwen hade fixat flaska och bjöd  mig på en helkväll så det var inte en onödig rajd home tack bror!

sen vidare till blueheaven feeeeeett mykke folk faktiskt fan va tidigt vi bölrja asså ja va helt alkoliserad kl 9 då skulle ja typ kunna decka haha. Men de va jävligt kul inte sett folk på länge så då är man uppskattad wiee
Sen tjejjen också sikken snygging de e fan sjukt ja förstår inte va de e som händer riktigt de börjar
nästan pirra lite i magen men inte direkt, men de  e ju nått iaf !

Kom hem typ 5 på morronen hade ingen nyckjävel så morsan fick öppna sen gick jag och la mig full som en uggla kändes som ja sov en minut sen ringde Jimmy och sa han va framme 8 på morronen! Ja hoppas ni förstår min ångest just då när jag svarar telefonen helt jävla fucked up ! Sätter mig i bilen och mår piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiss haha men sen kom dig vid min sida låten sen typ eminem sen emma låten de va lite kul men mådde fortfarande lika dåligt och det gör jag nu också fukk it here som pics

image248

  


image252

Ja förstår inte riktigt varför allt blivit så konstigt men ändå inte
steve har känslor för en flicka men kan ändå inte få grepp om vad detr är för känslor
om det är känslor som utvecklas till du är min tjej eller om de e känslor som e som nu
maxin relaxin back in the taxin
När ja fick höra vissa ord blev ja faktiskt glad och de e nog där vändingen kom och de e nog därför jag nu bara undrar va de e som händer i mina tankar men varför kan inte allt bara va som vanligt
men ja vene om vanligt e så bra om man tycker om nån
de jobbiga är ju att man måste sätta nått namn på det haha you know open realationship men hur seriöst är det på en skala då kan man tänka sig, men sen tänker ja om man nu kanske skulle lägga ner tid på det och försöka så är jag ju inte hemma så ofta aja skit samma ja blir bara snurrig de viktiga e väl bara att jag fattat att jag tycker om dig .

God fortsättning!


Kommentarer
Emma säger:
      2008-03-04 kl 00:36:08


Hur kan jag få tag i Emma låten? Den är så sjukt fin! Svara i min blogg är du snäll.


   BLOGG: http://pemzy.blogg.se

Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0