Ge mig!

         2007-04-02 @ 10:57:58 / Allmänt
Tjonahajj!
Vaknat på heeeeeeelt fel sida och alldeles för tidigt ! kommer mer sen era helveten ! ; )

ouuft ouuft
låt mig gliiida in  i bloggen o leverera!

vart ska vi börja okej Fredagen den 13e minus 15 blir den 30 mars elläääh nått!
då va vi på ison och fille feeeeeeeeeett. först lite hinkish sådär hemma hos mig ni vet helrör
lättklädda brudar o sånt. Sen vi kommer dit och vakten ska börja spela bonanza nej nej de e 20
blabla haha varför ens då lägga upp planscher på skolerna era oooooorrishar!
sen vi gleeed in asså väääächta kändisen ja blev asså ja hade sån där highwon tröja och ice ande fille danza
fukka ur o ville ta kort o ja vet inte vaaaad, men de lögnt jag e van helt fukkin höh höh.

- Dagar é sig likt, samma skit som igår
Lever långt ifrån rikt men haft ett minnesrikt liv i år
Mycke har hänt men allting é ändå likadant
För min dag idag é likadan som den va som barn
Inget jobb å inget hopp om ett bättre liv
Inget hopp om ett stopp för de sättet vi?
Spenderar tid förblir en tidsfördrivare
Lär ju inte bli mycket mer än en dagdrivare
Livet går vidare de hör man men
Många säger?e fast jag inte märkt av det än
Så sträck upp en hand om du lever som jag
Om du dagligen går runt med känseln av obehag
Slappna av ett tag, låt de inte förstöra dig själv
Ta en öl, fuck?it ha sex, må bra ikväll
Vet inte va ?re é som får?en å må som man gör
Lever å dör, fuck?it, va é allt det här till för?

seeen blev de hakepi sen kom sherwan på att vi skuuuulle gåååååååååååååå hem ! ouuft ouuuft va jobbit de va asså herregud va hemma kl 5 tror ja. haha polisen jagade oss och pishe blev ju tyvärr skjuten hahahaha men de e väl sånt man måste ta om man lever som en wanksta, men de roliga va att  ryktet hade spridit sig att pishe blivit skjuten braaaaaaaaaaavo uttalat där malin ; )

aja sen blev de iaf en lördag ouuuuuft va skönt de vaaaa. Hela mitt team på jobbet va på ett spa hotell chill chiiill!
I nässjö landade vi sen när vi kom fram hoppade ner i poolen och knäckte upp cider och bääääsh .  sen alla blev lite smått gitti gitti då vare daaax för käk gled upp sådär lite fint satte oss vid bordet och käka pasta fillimignooon haha! + att anna book va där o sjöng de va 30 + men de löögnt ja haffade galet på dansgolvet men dans fick räcka så de blev tyvärr inget hångel . Seeeen gitti gitti till olerays elle vafan de hette haha asså bööööööööööööönder stället stängde kl 1 sikken skit club elle krog elle pizzeria . helrör o champagne chefen blygar aldrig :D ! sen hhaha vi hamna i bråk min t shirt gick sönder och mitt halsband =( men ja fick ut mina aggressioner på rätt sätt ändå . aveeesst .

- Du é ingen fin flicka, jag é ingen fin pojk
Du har ganska svårt å komma, jag kommer skit oj
Haha, haha du é vackert klädd
Men vi vet båda två att du é vackrast näck

ooouft ja glömde nästan säga dan efter bakis kakis in the lakis troooo mig ! väääschta frukosten sen vi hoppa in i puuulen sen fick sånna här behandlingar jag fickk rygg och ansiktsmassage asså ja driiiiiiiiiiiiver inte vilken guzz de vaaa. man ba låg där o önskade de va som i en av mina sexuella drömmar att hon bara skulle fråga sista minuten om ja inte kunde ta av mig handduken joooooooooooooooooooorå de kan ja  , maxin relaxin.

image10

sen walla de finns inte så mycket att tilllägga. mycket softination och fast mycket och då menar jag mycket frustrerande dagar! den 2 senaste, jag måste verkligen börja fundera nu för det här hålller inte. Och inte för er
ALLA andra heller. men palla jag hälper mig först sen vilka jag hinner på vägen. Ny tid Ny strid de e d de handlar om . och med tanke på om när vi ändå snackar om OM!

Alla går och tjatar om att det vill bli kära. de vill hitta den rätta. Den de ska vara tillsammans med resten av livet. Vad är det för fel med att leva ensam? Enligt folket som har någon att leva resten av sitt liv med, är man hjälplös och svag om man lever ensam. Jag skulle inte alls ha något emot att leva ensam. Göra vad man vill, utan att någon finns där som säger ska börja tjafsa. Bara leva ett lugnt liv helt ensam. Måste jag leva med någon för att vara lycklig? Jag behöver ingen annan för att må bra. eller de kanske ja behöver ?

men med tanke på OM.

"Hur är det?" "Jorå, bra. Själv?" "Jofan." Men är det bra? Folk svarar av vana att "det är bra" och inte för att det faktiskt är det, och frågan ställs bara för att man ska verka trevlig. Ingen bryr sig egentligen om svaret. Prova säga "det är som vanligt." Du kommer att förvånas över hur få som bryr sig om hur "som vanligt" är, och bara pratar på. Varför inte BARA ställ frågorna "hur är det?" och "vad har du gjort idag?" när du faktiskt är intresserad av att höra det uppriktiga svaret? När blev allt som är trevligt så falskt?  Men saken är brushan bryr du dig om svaret ?
nej nej vi lever för att lära och lära för att få kunskap och kunskapen använder vi för att få upp tjejjens bh och när du inte får upp den måste du tala om att du är keff och när du e keff vill hon inte ligga och när hon inte vill ligga får inte du sex in the nation och när du inte får nation blir du helt uppjagad och du uppföder fel tankar och när du kommer till fel tankar då walla du blir hungrig. och då du blir tjock., huuur ska du få brudar om du e tjock . walla inte prblem för steven alltid brudar fast jag blicvit tjock o allt blicit mykke varmare :D men med tanke på röda tråden. jag e fett hungrig så ja måste käka. vi kanske syns ikväll du vet vem du ääääääääääääääääääääääär! ha på dig dem där troserna som är så lätta.





image9



http://www.youtube.com/watch?v=USV-MB2d4zs

Kommentarer

Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0