bamse som i ?

         2007-04-06 @ 13:35:55 / Allmänt
är ni beredda ? för nu ere dags att leverera känner jag .
säätter på lite gungig musik för de e då man skriver som bäst
för det är bevisat efter ett franskt psykologiskt test .

-  som vanligt en vardag hoppar jag in i bloggen
inte som denis som kör den där gayiga noggen.
ja berättar va som händer och alla saker som sker
sparar & publicerar till alla dvs er.

måste komma på ett sätt och sumera hela denna veck.
för igår vare platå minns inte mycke dvs deck.
Nu vare dags o sluta driva
tar bort feta texten och börjar skriva.

med tanke på bamse , joo nu ska vi göra en omröstning här.
Om jag säger eller skriver bamse vem tänker ni på då ?

image11

eftersom röstningsfunktionen är väldigt fucked up att räkna så blir det ganska jämt här,
Men det var inte många som visste va att Lottas lille teddy hette bamse!
Joo men så ere och ni trodde verkligen inte att jag visste det men jo det visste ja oxå.
Om de e nån skön filur så ere fan lotta haha jävla snorunge asså. aja de börjar spåra ur här!

Senaste dagarna har det varit mycket alkoholintag. Det började i onsdags då vi var på fest hemma hos Oscar & C o men de va naaaaaaaaajz. drack lite sådär snacka lite såhär men allt man gjorde ledde till nått oväntat.

Har hängt med kussarna Sabina från goooooooooooooooooottisland e på besök :D alltid lika kul. Har hängt slängt och chillat en massa till och med i Grebo o de va ett jävla tag sen. Men de e nyttigt me sån där bonde luft som finns på alla de där åkrarna japp vårdsberg räknar vi in här oxå så att ni vet haha! igår på dan hmm joo jag gled på stan med dennis med ett en altså N okej denis . Träffade malin och petrination väldigt mycket kanske för att dem följde efter men skitsamma ;) senare på kvällen . fixade till outfiten åkte hem till Sara  med denise och började dricka gick jääävligt seg för jag va fett bakis från gårdagen. men de redde upp sig denis hade hört elle nee dem säger så sa han att om man dricker så försvinner alla problem haha svenskt ordspråk vad annars.

Vi drog en väldiigt många youtube grejer okej smakprov o han e fan tööööööööööng.
http://www.youtube.com/watch?v=PU7_JyQxPkw

hahah asså killen e skööööööööööööööön vilken jävla lirare asså.

de e fan så asså man kommer ju knappt ihåg nått när man har festat elle joo klart att man gör men inte så mcyket att det blir intressant o skriva för då blir det bara o relevant lixom inte en röd tråd igenom de hela som min svenska llärare altid sa till mig på allt jag lämnade in.

ame shiiiet höll på  o glömma där. vi har ju inte ens gått ut än , iaf pallrade oss in till platå torget aaaaaaalla kom in utan mig och det var ju jääävligt kul kerstin haha .  men efter många om och men så löste det sig iaf men fyyyyfan va mycket folk det var men de va najz, jävligt keff musik men det var en jävligt keff DJ som spelade radiotoppen från igår .  Sen som vanligt käk på hakepi ja kommer ihåg att de va nån som ville dra till tastes hahahah de va fan de värsta jag hört de kan man ju fan inte göra asså . de blir alltid en 2a med ris och kyckling men på nått konstigt sätt stod jag där med en rulle, så fatta ja måste blviit rejält med hinki hinki. denis hmm ja vene vart han försvann men jag fick ett sms 03´53 där det står  haaaaaa vart är du ? så jag antar att de inte vart vächta haff i nation tour där asså haha. Ja ringde bruden oxå ja när ja hade käki käki. nemen kolla va konstigt de blev där när ja nu skrev bruden så tror ju folk jag skulle mena min flickvän ellerhur och det beror på att samhället e uppbyggt på det sättet. okej jag ringde en tös kl 12 som vanligt haha sen tog vi helikoptern hem inte jag o tösen asså utan jag o dem andra.  iaf snackade lite phoni phoni men la på så att man inte går o lägger sig i telefonen ;)

aja fan de räcker iaf ja börjar bli hungirg. nu har jag vaknat iaf och lite skakis är man väl. ska iväg och jobba på söndag . sthlm men de blir najs ska sova hos jeffan :D men veckan har vart fet och det kan ju bara bli bättre.
eller nej nu ljuger jag som fan! men med tanke på att jag glömt bort det så ere ganska najs. men mån tis ons DEPPRESION  de va de värsta jag vart med om i min livshistoria. men jag hoppas att det gav mig en vändning iaf. 

men med tanke på OM

i dagens samhället :P räknas man som ungdom fram tills man är trettio tyyyyp kan vi väl säga för o inte överdriva .  Över det är man medelålders och gammal och det stämmer väl . . som ungdom förväntas man festa, flumma och skaffa sig livserfarenhet som ska stämma in på den här dumma grejjen som att man lär sig av sina misstag.är du smart gör du dem aldrig . . När blir man vuxen? själv fyller jag verkligen inte snart, men vuxna och andra unga i min omgivning verkar nog  chockeras utav min åsikt att jag kan kalla mig vuxen då om man e typ 18-20 . Nej du är för liten, det ända du ska göra är att plugga inför ditt kommande arbetsliv paaaaaaaaaallination, för det är ju först då livet börjar. Lever vi i ett samhälle där det viktigaste är att du har ett toppjobb och mycket pengar det är ju verkligen det som är frågan. pengar pengar pengar styr varenda jävel, utan dem depression massa av dem. vad ska man göra av dem ? har ingen spargris så det går oftast åt helvete. 

och med tanke på förra gången då vi lärde oss hur man skulle svara haha så har jag tänkt lite på de där. 
varfuuuur-  kan inte vi människor vara ärliga mot varandra? Alltid om man frågar någon walla hur mår du idag l en? så svarar personen genast, bra. Även fast det är uppenbart att det inte stämmer. Varför kan vi inte bara falla i varandras armar och lita på att bli uppfångade som i carolas stormvind. ? Om vi inte lär oss att vara ärliga mot varandra, hur ska vi då kunna stötta varandra och stötta måste man  bli ibalnd elle stöttad då! ? Nästa gång när någon frågar hur du mår, svara riktigt och ärligt om de e fucked up säger du det är fukking helt jävla värdelöst . inte en krona på fickan, inte en brud som vill ha sex i nation med mig mina kompisar spottar på mig haha så va ääärlig de där va verkligen inte mitt svar för de vet vi ju iaf att de stämmer ; ) . Kasta dig utför stupet och känn hur du fångas upp av en stark vind(Carolas) . Starka vindar behöver inte alltid fälla träd, de kan skapa vänskapsband säger mamma.

image14

Once you go black , You never go back !


Ladda hem låten
Frida - Dunka mig gul & blå
haha den e skööööön
signin´ out






Kommentarer
peet säger:
      2007-04-06 kl 14:18:23


du fick hjälp med din layout, grattis :p

Anonym säger:
      2007-04-06 kl 15:38:30


Mer dunka mig gul och blå åt folket...

Anonym säger:
      2007-04-07 kl 18:18:22


http://angggelica.blogg.se/

Anonym säger:
      2007-04-07 kl 18:18:23


http://angggelica.blogg.se/


Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0